Останнє дослідження Страхового інституту дорожньої безпеки США (IIHS) продемонструвало тривожну статистику — з кінця 90-х років в автомобілях сегмента SUV в середньому на 58% скоротилася передня видимість. Як пише Motor1, виною всьому зростання габаритів, збільшення капотів, а також спроба підвищити статусність дизайну.
Дослідники протестували шість популярних моделей: Chevrolet Suburban, Ford F-150, Honda CR-V, Honda Accord, Jeep Grand Cherokee і Toyota Camry. Найгірші результати продемонстрував CR-V. За 28 років огляд 10-метрової зони перед кросовером впав з 68% до 28%. У Suburban за вказаний період цей показник впав з 56% до 28%. Як стверджують експерти, все через масивні «передки» і великі дзеркала.
Примітно, що в сегменті седанів змін майже не виявлено. У випадку з Accord огляд скоротився всього на 5%, а Camry продемонструвала падіння в межах статистичної похибки. У Ford F-150 скорочення склало всього 7% — з 43% до 36%.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…