Багато водіїв навіть не помічають, що поряд із звичними літерами P, R, N і D на селекторі автоматичної коробки передач може бути ще й літера S. І дарма. Цей режим справді може змінити поведінку авто – але тільки тоді, коли знаєш, як і навіщо його використовувати, пише SlashGear.
S – це скорочення від Sport. Призначення залежить від марки й моделі, але в більшості авто цей режим змінює логіку перемикання передач. Наприклад, коробка починає тримати оберти двигуна довше, щоб дати більше потужності. У деяких авто S активує підкермові пелюстки – і тоді водій сам вирішує, коли перемикатися. Інколи літера S змінює лише трансмісію, а інші елементи – як-от підвіску чи чутливість газу – налаштовуються окремою кнопкою Sport на панелі.
Якщо сумніваєтесь, чи варто вмикати S, просто спробуйте. Знайдіть порожню дорогу, переведіть селектор в S – і порівняйте. Найпомітніше різницю можна відчути на серпантинах або в місті, коли постійно доводиться гальмувати й прискорюватися. А от на трасі зміни часто непомітні – але паливо витрачається швидше.
Ми поцікавились думкою Сергія, автомеханіка з Києва з 12-річним стажем, щодо спортивного режиму в АКПП.
«У режимі S машина «дихає» повніше, але й витрата зростає. Якщо їдете в місті чи на гірських дорогах – S дає відчуття контролю. Але на рівному шосе він просто витягує пальне», – каже він. «Якщо треба обігнати повільну машину – короткий перехід в S справді може допомогти. Але головне – не забути потім повернутись у D».
До речі, якщо на селекторі є ще й літера B – це зовсім інше. Її часто ставлять у гібридах. Вона змінює гальмівне зусилля двигуна, а не поведінку коробки. У таких випадках краще зазирнути в інструкцію. Бо не всі режими на коробці працюють однаково в різних машинах.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…