Металевий цокіт після запуску двигуна – це не просто дрібниця. Якщо водій його ігнорує, ремонт може обійтися у десятки тисяч гривень. Про це виданню «Твоя МАШИНА» розповів Олег, моторист з Києва з двадцятирічним стажем, який спеціалізується на ремонтах японських і німецьких бензинових моторів.
«Якщо після пуску лунає цокання – наче хтось ложкою б’є по металу – це може бути гідрокомпенсатор або зазор у клапанах. Часто це пов’язано з браком оливи або тим, що її давно не міняли», – пояснює фахівець.
У таких випадках водій зазвичай думає: «прогріється – мине». Але звук має зникати через кілька хвилин. Якщо стає гучнішим – готуйтесь до гіршого, каже Олег. За його словами гірше за все, коли цокання посилюється, особливо на гарячому моторі. Бо це вже не клапани, а поршнева. А це вже гарантований капремонт.
Ще одна причина цокання двигуна при запуску – неправильне паливо. Наприклад, бензин А92 замість А95. Така економія часто обертається детонацією. Двигун починає гриміти, зношуватись і втрачати ресурс.
«Я якось мав клієнта на Passat, який постійно заливав 92-й. Через рік – знос циліндрів. Викинув 45 тисяч на ремонт. Ну яка тут економія?», – додає фахівець.
Нещодавно ми писали, чому в спеку не можна глушити двигун авто відразу після поїздки. Розхповсюджена звичка лише на перший погляд виглядає невинною. Насправді це суттєво зменшує ресурс двигуна.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…