Перевірити рівень масла на щупі – справа нібито банальна. Та саме на цьому етапі багато хто й губить мотор. Про такі випадки розповів виданню “Твоя МАШИНА” власник київського автосервісу.
Перша і дуже поширена помилка – водій витягує щуп одразу після зупинки.
«Масло ще не стекло в картер, а щуп уже в руках. У таких випадках читають хибний рівень і їдуть далі – з недоливом», – каже майстер.
За його словами, перед перевіркою треба дати мотору попрацювати 15 хвилин, заглушити, а тоді зачекати ще п’ять.
Друга помилка – неправильне зчитування показників. Щуп часто має різні позначки з обох боків.
«Від положення трубки, нахилу, геометрії отвору – може бути розбіжність у кілька міліметрів», – пояснює фахівець. «Орієнтуватися слід на бік, який рівномірно покритий маслом після другого заміру».
Третій ризик – протирання щупа не до кінця або брудною тканиною. Усе, що залишиться на краю, потрапляє в мотор.
«Мені привозили двигуни, в яких були ворсинки з ганчірки», – пригадує експерт.
І ще один нюанс. Якщо рівень перевищує позначку Max, це може свідчити про збої в паливному насосі або підтікання охолоджувача. Або ж банально – хто перелив. Іноді це закінчується димом з вихлопу і зношеними сальниками. Ідеальна відмітка – між Min і Max. І перевірка не на емоціях, а з розумом і паузою.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…