Перевірити рівень масла на щупі – справа нібито банальна. Та саме на цьому етапі багато хто й губить мотор. Про такі випадки розповів виданню “Твоя МАШИНА” власник київського автосервісу.
Перша і дуже поширена помилка – водій витягує щуп одразу після зупинки.
«Масло ще не стекло в картер, а щуп уже в руках. У таких випадках читають хибний рівень і їдуть далі – з недоливом», – каже майстер.
За його словами, перед перевіркою треба дати мотору попрацювати 15 хвилин, заглушити, а тоді зачекати ще п’ять.
Друга помилка – неправильне зчитування показників. Щуп часто має різні позначки з обох боків.
«Від положення трубки, нахилу, геометрії отвору – може бути розбіжність у кілька міліметрів», – пояснює фахівець. «Орієнтуватися слід на бік, який рівномірно покритий маслом після другого заміру».
Третій ризик – протирання щупа не до кінця або брудною тканиною. Усе, що залишиться на краю, потрапляє в мотор.
«Мені привозили двигуни, в яких були ворсинки з ганчірки», – пригадує експерт.
І ще один нюанс. Якщо рівень перевищує позначку Max, це може свідчити про збої в паливному насосі або підтікання охолоджувача. Або ж банально – хто перелив. Іноді це закінчується димом з вихлопу і зношеними сальниками. Ідеальна відмітка – між Min і Max. І перевірка не на емоціях, а з розумом і паузою.
Кросовери були створені як щось середнє між міським хетчбеком та класичним позашляховиком. Між тим, далеко…
Вже найближчим часом штучний інтелект може замінити цілі дизайнерські відділи провідних автомобілебудівних компаній світу. Це…
Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…
Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…
Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…
Якщо ви багато часу проводите за кермом, то періодично відчуваєте втому від поїздок. Подобний спосіб…