Історія, знайома багатьом: сів у машину – а стартер ледве крутить. На допомогу одразу приходить порада з гаража: “Проїдься трасою, і все буде ок”. Але чи правда це? “Твоя МАШИНА” спитала експертів.
Андрій, інженер одного з кихвських сервісів, каже прямо:
«Щоб АКБ хоча б трохи підживився, треба їхати не менше 4 годин. І не повзти, а тримати мінімум 70–80 км/год. Інакше генератор не видає потрібну потужність».
У місті такого ефекту не буде – постійні зупинки, оберти низькі, а світло, музика, клімат – усе це їсть заряд.
Журналісти американського видання SlashGear також наголошують: поїздка трасою допомагає лише тоді, коли батарея ще не повністю здалася. Якщо акумулятор уже не тримає заряд – їзда не допоможе. Більше того, на холостому ходу заряд іде, але настільки слабкий, що на нього не варто розраховувати.
Як пояснив харківський автоелектрик Дмитро, у багатьох сучасних авто генератор починає нормально працювати тільки після 2000 об/хв. А це – рух трасою, не стоянка на парковці. У таких випадках краще скористатися перевіреним способом – домашній зарядний пристрій. Вартість стартує від 1200 грн, але це інвестиція у спокій. Бо коли ви в полі, без пускового кабелю, без допомоги – зарядка вже не допоможе.
І якщо акумулятор регулярно вимагає підживлення – його час минув. Новий обійдеться в 2500–4000 грн, але це дешевше, ніж евакуатор з траси о третій ночі.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…