У вантажних справах з цифрами не жартують. Особливо коли йдеться про буксирування причепів чи інших авто. Як пише SlashGear, у США водії давно користуються «правилом 80 відсотків». В Україні про нього знають мало, але ті хто знає – його підтримують. І не через перестраховку, а через реальні ризики.
«Максимальна маса, яку тягне авто, – це межа. А не порада», – коментує американську пораду для видання «Твоя МАШИНА» Олександр, майстер СТО з Києва.
Він наголошує: перевантажене авто перегріває двигун, зношує щеплення і гальма швидше, ніж будь-яке міське таксі. Правило просте. Якщо паспортна межа для буксирування – 2000 кг, то безпечно тягти не більше ніж 1600 кг. Це й називають 80-відсотковим лімітом. Усе інше – зона ризику. Бо хто зважує багаж у причепі з точністю до кілограма?
«Навіть незначне перевищення норми може призвести до того, що в критичний момент гальмівний шлях виросте на кілька метрів. А це – аварія», – зазначає Ігор, автоінструктор із Харкова.
Є ще нюанс. Буксирування “на межі” б’є по паливу – розхід зростає на літр-два. І часто ушкоджує раму. У сервісах уже були випадки, коли водії після буксирування повертались з тріщинами на кузові. Не від віку, а від ваги. У Європі це правило вже сприймають як неписаний стандарт. В Україні його теж почали активно рекомендувати в профільних автоспільнотах. Бо краще втратити 400 кг корисного навантаження, ніж керування на трасі.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…