Коли асфальт перетворюється на калюжі, водіям електрокарів варто бути уважнішими. І річ не лише в зчепленні з дорогою, повідомляє портал Netralnews. Є деталь, яка боїться води куди сильніше – це батарея.
В електромобілях батарейний блок розташований під днищем. І хоча він ізолюється виробником, це не означає, що можна сміливо їхати у воду. Ірвін Трістанто з інженерного підрозділу Toyota в Індонезії пояснив: якщо глибина калюжі сягає 30 см – краще розвернутись.
“Навіть якщо корпус тестували на проникнення, краще не ризикувати”, – сказав він журналістам у відповідь на запитання про безпеку електрокарів.
Ще одна порада – регулярно перевіряти гальма. У дощову погоду система може працювати з перебоями. Те саме стосується фільтрів і мастила. Якщо в машині з’явились дивні повідомлення на панелі – одразу в сервіс. Toyota, наприклад, використовує спеціальний діагностичний сканер. За словами представника бренду, цей пристрій дає змогу швидко зрозуміти, в чому проблема, навіть якщо водій не помітив змін у поведінці авто.
А от заряджання під дощем – не проблема. Блоки мають вологозахист, а станції спроектовані так, щоб уникнути ураження струмом. Все одно – краще не поспішати й стежити за чистотою роз’ємів.
Висновок один: дощ – не вирок. Але легковажність може стати дорогим задоволенням.
З часом у будь-якому авто зношуються амортизатори. Симптомами цього є жорстка реакція на ями та…
Серед українських водіїв існує розповсюджена думка, що чим більше грієш взимку двигун, тим краще. Дехто…
Брюссель готується змінити свій курс щодо повної заборони автомобілів з ДВЗ. Наразі план розрахований на…
Корейський автовиробник Hyundai готується презентувати перший в світі автомобіль, що використовуватиме своє лобове скло замість…
Європейський союз в прихованому режимі готує масове оновлення автопарку співдружності. Як пише Carscoops, проект носить…
Електромобілі масово вливаються в міське життя українців. Вони всюди – в таксі, доставці, у приватних…