Пролити бензин на кузов – наче лити кислоту на шкіру. Спочатку може здатися, що нічого не сталося. Але вже за кілька годин лак тьмяніє, з’являються маслянисті плями, а згодом – помітні сліди, які не змиєш просто водою. Про це виданню “Твоя МАШИНА” розповів Олег, автомаляр зі Львова із 15-річним стажем.
За словами фахівця, найгірше, коли бензин залишається на фарбі на сонці.
«Лак починає злазити, особливо на старих машинах, де шар тонший. Якщо бензин змили не одразу – потім доведеться полірувати або навіть перефарбовувати», – каже він.
Перше, що варто зробити – не панікувати. Знайдіть воду. Краще з-під крану, але підійде й питна з пляшки. Змийте бензин. Далі – чиста волога ганчірка. Не папір, не серветка, а м’яка тканина. Потім – автомийка. Чим раніше, тим краще.
Якщо пляма вже засохла, може допомогти WD-40. Деякі використовують його як розчинник, але обережно – не натирайте занадто сильно. Іноді працює звичайний поліроль, але лише якщо бензин не встиг «в’їстися». Щоб не мати справ із цим узагалі, автоспеціалісти радять бути уважним на заправці та періодично наносити захисні покриття. Не для блиску – для захисту. Бо бензин на фарбі – це майже завжди ремонт.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…