Пролити бензин на кузов – наче лити кислоту на шкіру. Спочатку може здатися, що нічого не сталося. Але вже за кілька годин лак тьмяніє, з’являються маслянисті плями, а згодом – помітні сліди, які не змиєш просто водою. Про це виданню “Твоя МАШИНА” розповів Олег, автомаляр зі Львова із 15-річним стажем.
За словами фахівця, найгірше, коли бензин залишається на фарбі на сонці.
«Лак починає злазити, особливо на старих машинах, де шар тонший. Якщо бензин змили не одразу – потім доведеться полірувати або навіть перефарбовувати», – каже він.
Перше, що варто зробити – не панікувати. Знайдіть воду. Краще з-під крану, але підійде й питна з пляшки. Змийте бензин. Далі – чиста волога ганчірка. Не папір, не серветка, а м’яка тканина. Потім – автомийка. Чим раніше, тим краще.
Якщо пляма вже засохла, може допомогти WD-40. Деякі використовують його як розчинник, але обережно – не натирайте занадто сильно. Іноді працює звичайний поліроль, але лише якщо бензин не встиг «в’їстися». Щоб не мати справ із цим узагалі, автоспеціалісти радять бути уважним на заправці та періодично наносити захисні покриття. Не для блиску – для захисту. Бо бензин на фарбі – це майже завжди ремонт.
Як відомо, ресурс навіть найбільш надійного автомобіля в значній мірі залежить від умов його експлуатації.…
Як відомо, керування автомобілем в стані алкогольного сп’яніння є одним з найбільш серйозних порушень ПДР,…
Кожен автомобіль, мов живий організм, попереджає водія про наявність «хвороб» певними «симптомами». ЦЕ можуть бути…
Розвиток технологій відбувається настільки стрімко, що іноді люди просто не встигають слідкувати за змінами. Для…
Причинами ДТП, як відомо, можуть бути як об’єктивні, так і суб’єктивні фактори. Однак найчастіше до…
Так само, як влітку справжнім рятівником для водія та його пасажирів є кондиціонер, взимку незамінним…