У дощ лобове скло перетворюється на «поле бою» між водою й щітками. Та є спосіб трохи змінити правила гри. Йдеться про так званий «невидимий» двірник або «антидощ»– спеціальний гідрофобний засіб, що утворює на склі тонку плівку. Вода не розтікається – збирається у краплі й просто злітає з потоком повітря, пише AutoSwiat.
Журналісти польского видання вирішили перевірити, як це працює під час справжньої зливи. Виявилось – ефект є, але не завжди. «На трасі видно, як вода швидко скочується, видимість хороша навіть без двірників. Але в місті, на малій швидкості, доводиться вмикати щітки – і тут вони можуть верещати та стрибати по склу», – пишеться в статті.
Сам засіб можна нанести вдома. Потрібно добре вимити скло, втерти препарат і відполірувати. Однокомпонентні – найпростіші. Є складніші, які вимагають кількох етапів. Але загалом процес не складніший за натирання воском фарби.
На передньому склі результат помітний лише під час швидкої їзди – від 60 км/год і більше. А от на бокових – навіть на стоянці. Там, де двірники не дістають, після обробки вода не тримається. Видимість краща, і скло довго залишається чистим.
Є ще один лайфхак: якщо засіб не подобається на всій площині лобового скла, спробуйте нанести його тільки по краях – там, куди не доходять щітки. Перевірено – результат того вартий.
В 2030 році принаймні половина моделей Ford буде на електричній тязі. Про це повідомляє Motor1…
Однією з найбільш незручних та дратівливих зимових проблем для українських проблем є примерзання замків та…
Повна відмова від автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння в Європейському Союзі відкладається. Відповідне рішення прийняла…
В Україні з’явиться нова програма підтримки водіїв з обмеженими можливостями. Про це у себе в…
Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…
Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…