У дощ лобове скло перетворюється на «поле бою» між водою й щітками. Та є спосіб трохи змінити правила гри. Йдеться про так званий «невидимий» двірник або «антидощ»– спеціальний гідрофобний засіб, що утворює на склі тонку плівку. Вода не розтікається – збирається у краплі й просто злітає з потоком повітря, пише AutoSwiat.
Журналісти польского видання вирішили перевірити, як це працює під час справжньої зливи. Виявилось – ефект є, але не завжди. «На трасі видно, як вода швидко скочується, видимість хороша навіть без двірників. Але в місті, на малій швидкості, доводиться вмикати щітки – і тут вони можуть верещати та стрибати по склу», – пишеться в статті.
Сам засіб можна нанести вдома. Потрібно добре вимити скло, втерти препарат і відполірувати. Однокомпонентні – найпростіші. Є складніші, які вимагають кількох етапів. Але загалом процес не складніший за натирання воском фарби.
На передньому склі результат помітний лише під час швидкої їзди – від 60 км/год і більше. А от на бокових – навіть на стоянці. Там, де двірники не дістають, після обробки вода не тримається. Видимість краща, і скло довго залишається чистим.
Є ще один лайфхак: якщо засіб не подобається на всій площині лобового скла, спробуйте нанести його тільки по краях – там, куди не доходять щітки. Перевірено – результат того вартий.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…