Фото: Твоя МАШИНА
Сідаючи в авто, більшість людей обирає місце навмання. Хтось ближче до вікна, хтось – на задньому. Але в ситуації, коли машина потрапляє в ДТП, це може мати значення, пише Drive.
Так, у класичній аварії найбільше шансів не отримати травм має пасажир, який сидить позаду водія. Причина проста: водій інстинктивно тягне кермо так, щоб вивернути авто від удару. Найчастіше – вправо. А значить, ліва задня частина залишається в тіні. Саме туди йде менше енергії зіткнення.
Але ця логіка не працює у випадку з підготовленими водіями охорони. Вони діють за чітким сценарієм, щоб не допустити загибелі пасажирів. У них алгоритми інші – вчать не інстинктом, а протоколом.
Дехто вважає, що найменше ризику – на середньому задньому сидінні. І це звучить логічно. Та проблема в деталях. У багатьох авто на цьому місці ремінь тримає лише за пояс. А буває, що його взагалі немає. Тоді в разі різкого гальмування людина може вилетіти через лобове скло. Не важливо, де сидиш – без ременя шансів мало.
Інструктор з безпеки Руслан каже прямо: «Я бачив десятки краш-тестів. Там, де люди пристебнуті, наслідки завжди легші. Навіть якщо удар потужний».
Не зайвим буде перевірити комплектацію машини. Деякі кросовери і седани взагалі не мають повноцінного ременя на середньому сидінні. А в дитячих автокріслах – тим паче. У підсумку все зводиться до простої речі – пристебніться. І обирайте місце не за звичкою, а з головою.
Нещодавно ми писали, чому у спеку заборонено залишати дитину в автомобілі саму. Іноді достатньо навіть хвилини для трагедії.
В 2030 році принаймні половина моделей Ford буде на електричній тязі. Про це повідомляє Motor1…
Однією з найбільш незручних та дратівливих зимових проблем для українських проблем є примерзання замків та…
Повна відмова від автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння в Європейському Союзі відкладається. Відповідне рішення прийняла…
В Україні з’явиться нова програма підтримки водіїв з обмеженими можливостями. Про це у себе в…
Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…
Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…