Статті

Не купуйте відеореєстратор, якщо в ньому немає цієї функції: порада для водіїв

Вибір реєстратора – як мінне поле. На прилавках – від 1000 гривень до 15 тисяч. Але більшість із них – просто іграшки, які зламаються або запишуть мильну кашу саме тоді, коли щось сталось. Якщо хочете мати справжній доказ у разі ДТП, обійдіть боком моделі без ключових функцій, радять журналісти видання Interia.

Перше – роздільна здатність. Full HD – мінімум. Але краще брати 2K або 4K. Якщо на відео не буде видно номерів, навіть адвокат не допоможе. Вночі ситуація ще гірша. Тут важлива світлосила об’єктива (f/1.8 і менше), а також наявність WDR або HDR – без цього фар не розрізнити, а силуети «пливуть».

Другий пункт – кут огляду. Камери з 90° бачать лише вузький шматок дороги. Якщо зіткнення з боку – нічого не зафіксують. Потрібно щонайменше 140°, а краще 170°. Інакше – як через шпаринку дивитись.

Ще один важливий пункт – запис у циклі. Якщо камера не вміє перезаписувати старі файли, то після заповнення картки вона просто зупиниться. А ви й не знатимете, що тиждень їздили з мертвим пристроєм.

Про G-сенсор теж не забудьте. Він реагує на удари й блокує файл, щоб його не стерло. Але тут є нюанс: якщо надто чутливий – реагує на ями. Якщо занадто тугий – не спрацює при реальному зіткненні. Треба, щоб чутливість налаштовувалась.

Ще один нюанс – режим парковки. Часто авто царапають або вдаряють, коли воно стоїть. Камера з живленням від акумулятора й функцією автоматичного вмикання при русі – реальний рятівник. Але треба, щоб вона сама виключалась при низькій напрузі, інакше розрядить АКБ.

І насамкінець – GPS. Він фіксує місце, швидкість і час події. Ці дані можуть зняти багато питань у суді. А от функції типу «заснув за кермом» – маркетинг. Краще ці гроші вкласти у нормальну оптику.

Сергій, автоелектрик з Вінниці з 15-річним досвідом, каже: «80% клієнтів приходять після ДТП, коли камери або не було, або вона нічого не записала. Потім шкодують, але пізно».

Підсумок простий. Не дивіться на рекламу – дивіться на технічні деталі. Бо коли стане гаряче, другий шанс камера не дасть.

Recent Posts

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025