Статті

Не купуйте відеореєстратор, якщо в ньому немає цієї функції: порада для водіїв

Вибір реєстратора – як мінне поле. На прилавках – від 1000 гривень до 15 тисяч. Але більшість із них – просто іграшки, які зламаються або запишуть мильну кашу саме тоді, коли щось сталось. Якщо хочете мати справжній доказ у разі ДТП, обійдіть боком моделі без ключових функцій, радять журналісти видання Interia.

Перше – роздільна здатність. Full HD – мінімум. Але краще брати 2K або 4K. Якщо на відео не буде видно номерів, навіть адвокат не допоможе. Вночі ситуація ще гірша. Тут важлива світлосила об’єктива (f/1.8 і менше), а також наявність WDR або HDR – без цього фар не розрізнити, а силуети «пливуть».

Другий пункт – кут огляду. Камери з 90° бачать лише вузький шматок дороги. Якщо зіткнення з боку – нічого не зафіксують. Потрібно щонайменше 140°, а краще 170°. Інакше – як через шпаринку дивитись.

Ще один важливий пункт – запис у циклі. Якщо камера не вміє перезаписувати старі файли, то після заповнення картки вона просто зупиниться. А ви й не знатимете, що тиждень їздили з мертвим пристроєм.

Про G-сенсор теж не забудьте. Він реагує на удари й блокує файл, щоб його не стерло. Але тут є нюанс: якщо надто чутливий – реагує на ями. Якщо занадто тугий – не спрацює при реальному зіткненні. Треба, щоб чутливість налаштовувалась.

Ще один нюанс – режим парковки. Часто авто царапають або вдаряють, коли воно стоїть. Камера з живленням від акумулятора й функцією автоматичного вмикання при русі – реальний рятівник. Але треба, щоб вона сама виключалась при низькій напрузі, інакше розрядить АКБ.

І насамкінець – GPS. Він фіксує місце, швидкість і час події. Ці дані можуть зняти багато питань у суді. А от функції типу «заснув за кермом» – маркетинг. Краще ці гроші вкласти у нормальну оптику.

Сергій, автоелектрик з Вінниці з 15-річним досвідом, каже: «80% клієнтів приходять після ДТП, коли камери або не було, або вона нічого не записала. Потім шкодують, але пізно».

Підсумок простий. Не дивіться на рекламу – дивіться на технічні деталі. Бо коли стане гаряче, другий шанс камера не дасть.

Recent Posts

Уряд анонсував нові пільги для українських водіїв: хто їх отримає

В Україні з’явиться нова програма підтримки водіїв з обмеженими можливостями. Про це у себе в…

18.12.2025

Volkswagen повністю електрифікує свій Polo: яким буде оновлений хетчбек

Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…

18.12.2025

Фари Mercedes стануть замінюваними: власники авто зможуть економити

Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…

18.12.2025

Штраф за їзду з увімкненим світлом в салоні: правда чи міф

Серед водіїв інколи можна почути дивні теорії щодо вимог ПДР та безпеки руху. Одна з…

18.12.2025

ТОП-4 бренди авто, що реально проходять понад 400 000 км

Дослідження показують – вірогідність того, що звичайне авто пройде без серйозного ремонту 400 000 кілометрів,…

18.12.2025

Яку оливу заливати в старий двигун: поради фахівців

З часом практично всі двигуни внутрішнього згоряння втрачають компресію та починають сильно споживати мастило. В…

18.12.2025