Фото: Твоя МАШИНА
Дехто з водіїв любить бачити стрілку тахометра в самому низу. Кажуть, так машина менше їсть. Але досвідчені мотористи стверджують: економія тут короткочасна. А наслідки – реальні. Про це пише “Твоя МАШИНА“.
Андрій, моторист із 15-річним досвідом роботи в Києві, не раз стикався з наслідками такої їзди. За його словами, під час руху на 1300–1500 об/хв паливо згорає не повністю, і нагар осідає на клапанах. «Потім водій дає газу – а в камері згоряння вже сміття. В кращому разі – детонація, в гіршому – вилітають форсунки», – каже фахівець.
А ще – мастило. На низьких обертах насос не розганяє масло так, як треба. Верх двигуна залишається напівсухим. А якщо так їздити постійно – починаються проблеми з розпредвалами, гідрокомпенсаторами і навіть коробкою.
«Я бачив 1.6-літрові мотори, які проходили 70 тисяч, а потім – капремонт. Бо власник катався «в економрежимі», – додає Андрій.
Нормальна робота двигуна починається з 2500 об/хв. Там і пальне краще згорає, і масло всюди доходить. А головне – мотор не працює «в натяжку». Тож скупий платить двічі. За бензин – менше, а за ремонт – утричі більше.
Нещодавно водіям пояснили, чому в спеку не можна глушити двигун авто відразу після поїздки. Така звичка може дуже швидко вбити силову установку.
Сьогодні Toyota RAV4 є найбільш популярним кросовером у світі. В Україні дана модель також користується…
Останнім часом в Україні все частіше почали з’являтись нові водійські посвідчення, в яких ставлять спеціальні…
Більшість водіїв в Україні не зважає на те, на якій саме колонці вони заправляються на…
Недивлячись на зростання цін на автомобільному ринку явно не бракує пропозиції. Сьогодні вибір максимально широкий…
Часто українці водії зберігають пальне в каністрах «про запас», особливо зараз, коли багато хто використовує…
Виробник спортивних автомобілів McLaren готується дебютувати в сегменті SUV. Як повідомляє Motor1, британський бренд активно…