Фото: Твоя МАШИНА
Дехто з водіїв любить бачити стрілку тахометра в самому низу. Кажуть, так машина менше їсть. Але досвідчені мотористи стверджують: економія тут короткочасна. А наслідки – реальні. Про це пише “Твоя МАШИНА“.
Андрій, моторист із 15-річним досвідом роботи в Києві, не раз стикався з наслідками такої їзди. За його словами, під час руху на 1300–1500 об/хв паливо згорає не повністю, і нагар осідає на клапанах. «Потім водій дає газу – а в камері згоряння вже сміття. В кращому разі – детонація, в гіршому – вилітають форсунки», – каже фахівець.
А ще – мастило. На низьких обертах насос не розганяє масло так, як треба. Верх двигуна залишається напівсухим. А якщо так їздити постійно – починаються проблеми з розпредвалами, гідрокомпенсаторами і навіть коробкою.
«Я бачив 1.6-літрові мотори, які проходили 70 тисяч, а потім – капремонт. Бо власник катався «в економрежимі», – додає Андрій.
Нормальна робота двигуна починається з 2500 об/хв. Там і пальне краще згорає, і масло всюди доходить. А головне – мотор не працює «в натяжку». Тож скупий платить двічі. За бензин – менше, а за ремонт – утричі більше.
Нещодавно водіям пояснили, чому в спеку не можна глушити двигун авто відразу після поїздки. Така звичка може дуже швидко вбити силову установку.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…