Фото: Твоя МАШИНА
На більшості вантажних колонок бензинового пістолета не знайти. Тільки дизель. Це не випадковість, а цілком логічний вибір, який тримається на трьох конкретних причинах, на які звертає увагу видання SlashGear.
Перша – тяга з самого низу. Дизельні двигуни видають максимальний крутний момент уже на малих обертах. Уявіть фуру, що стартує під гору з 25 тоннами. Бензиновий мотор буде задихатись. Дизель, як досвідчений ломовик, тягне з місця без істерики. Сила тут не у «конях», а в характері тяги.
Друга – витривалість. Дизельні мотори з пробігом у мільйон кілометрів – не легенда, а робоча буденність. Їх простіше обслуговувати. Вони не перегріваються, не бояться великих навантажень, а конструктивно – менш вибагливі.
Третя – економіка. Витрати пального менші на 20–30%, а якщо тягач проходить 100 тисяч кілометрів на рік, різниця – в сотні тисяч гривень. За підрахунками логістичної компанії з Києва, кожна вантажівка з дизелем дає економію понад 300 000 гривень за рік лише на паливі.
Тому на трасі Київ–Чоп дизель ще довго буде в тренді. Вантажівкам потрібна не мода, а надійність і вигода. І дизель дає обидві перваги.
Нещодавно ми писали, чому водневі авто провалился. Здавалось, що Toyota досягла успіху у цій сфері, але зараз перспективи даного сегменту невтішні.
Сьогодні Toyota RAV4 є найбільш популярним кросовером у світі. В Україні дана модель також користується…
Останнім часом в Україні все частіше почали з’являтись нові водійські посвідчення, в яких ставлять спеціальні…
Більшість водіїв в Україні не зважає на те, на якій саме колонці вони заправляються на…
Недивлячись на зростання цін на автомобільному ринку явно не бракує пропозиції. Сьогодні вибір максимально широкий…
Часто українці водії зберігають пальне в каністрах «про запас», особливо зараз, коли багато хто використовує…
Виробник спортивних автомобілів McLaren готується дебютувати в сегменті SUV. Як повідомляє Motor1, британський бренд активно…