Фото: Твоя МАШИНА
На більшості вантажних колонок бензинового пістолета не знайти. Тільки дизель. Це не випадковість, а цілком логічний вибір, який тримається на трьох конкретних причинах, на які звертає увагу видання SlashGear.
Перша – тяга з самого низу. Дизельні двигуни видають максимальний крутний момент уже на малих обертах. Уявіть фуру, що стартує під гору з 25 тоннами. Бензиновий мотор буде задихатись. Дизель, як досвідчений ломовик, тягне з місця без істерики. Сила тут не у «конях», а в характері тяги.
Друга – витривалість. Дизельні мотори з пробігом у мільйон кілометрів – не легенда, а робоча буденність. Їх простіше обслуговувати. Вони не перегріваються, не бояться великих навантажень, а конструктивно – менш вибагливі.
Третя – економіка. Витрати пального менші на 20–30%, а якщо тягач проходить 100 тисяч кілометрів на рік, різниця – в сотні тисяч гривень. За підрахунками логістичної компанії з Києва, кожна вантажівка з дизелем дає економію понад 300 000 гривень за рік лише на паливі.
Тому на трасі Київ–Чоп дизель ще довго буде в тренді. Вантажівкам потрібна не мода, а надійність і вигода. І дизель дає обидві перваги.
Нещодавно ми писали, чому водневі авто провалился. Здавалось, що Toyota досягла успіху у цій сфері, але зараз перспективи даного сегменту невтішні.
З часом у будь-якому авто зношуються амортизатори. Симптомами цього є жорстка реакція на ями та…
Серед українських водіїв існує розповсюджена думка, що чим більше грієш взимку двигун, тим краще. Дехто…
Брюссель готується змінити свій курс щодо повної заборони автомобілів з ДВЗ. Наразі план розрахований на…
Корейський автовиробник Hyundai готується презентувати перший в світі автомобіль, що використовуватиме своє лобове скло замість…
Європейський союз в прихованому режимі готує масове оновлення автопарку співдружності. Як пише Carscoops, проект носить…
Електромобілі масово вливаються в міське життя українців. Вони всюди – в таксі, доставці, у приватних…