Фото: Твоя МАШИНА
На словах усе звучить красиво: електрокари не потребують бензину, не гудуть під вікнами і не забруднюють повітря. Але як тільки водій виїжджає за місто, реальність б’є по розрахунках – до найближчої зарядки ще 40 км, а запас ходу тане, як лід у липні. “Твоя МАШИНА” розбиралась, що буде краще – електричні автомобілі або ж гібридні.
На електромобілі, якщо в місті та з нічною зарядкою вдома – все зручно. Їздити дешево. Сервіс майже не потрібен: немає коробки, масла, свічок чи глушника. Як каже Юрій, автомеханік із Києва, електрокар – це «більше дроти, менше головного болю».
Та є нюанс. Якщо маршрут – не лише «дім-офіс-крамниця», а ще й 300 км трасою – доведеться або стояти кілька годин на зарядці або планувати зупинки з точністю до розетки. І не факт, що в райцентрі вона буде.
Тут і з’являється гібрид. Так, він дорожчий у сервісі. Але не зупиниться через відсутність зарядки. І в заторі не витрачає пальне – електродвигун тримає ситуацію.
«У великих містах гібрид – золота середина. Особливо для тих, хто працює в доставці чи кур’єрці», – ділиться Олег, таксист з Харкова.
Його Toyota Prius за день намотує 180 км, при цьому витрата – 4 літри на 100 км.
Та якщо говорити про швидкість – більшість гібридів не вражають динамікою. Зате спокійно доїжджають туди, де зарядки навіть не планують будувати. Отже, це не про «краще», а про «кому і куди». Якщо місто, короткі поїздки, є зарядка – електрокар. Якщо хоч трохи подалі або часто за місто – гібрид без нервів.
Повна відмова від автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння в Європейському Союзі відкладається. Відповідне рішення прийняла…
В Україні з’явиться нова програма підтримки водіїв з обмеженими можливостями. Про це у себе в…
Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…
Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…
Серед водіїв інколи можна почути дивні теорії щодо вимог ПДР та безпеки руху. Одна з…
Дослідження показують – вірогідність того, що звичайне авто пройде без серйозного ремонту 400 000 кілометрів,…