Фото: Твоя МАШИНА
Штрафи за перевищення швидкості в Україні сиплються як з рогу достатку. «Твоя МАШИНА» звертає увагу, що за останній рік системи автофіксації зафіксували більше 3 мільонів порушень. І це попри те, що камери стаціонарні й заздалегідь позначені дорожніми знаками. Але водії все одно перевищують – хтось не помітив знак, хтось відволікся, а хтось просто натиснув «трохи сильніше».
І тут в пригоді стане кнопка, яку більшість автолюбителів ігнорує або взагалі не знає про неї. Мова про штатний обмежувач швидкості – функцію, яка є навіть у багатьох бюджетних моделях. На кермі вона позначена як LIM або іконкою спідометра зі стрілкою. Один дотик – і авто більше не поїде швидше, ніж ви вказали. Навіть якщо випадково натиснете на газ сильніше – нічого не зміниться.
Ігор, інженер із 12-річним досвідом роботи у дилерському сервісі у Львові каже:
«Це найпростіший спосіб не отримати листа щастя, особливо на трасах з камерами середньої швидкості».
За його словами, багато водіїв помилково думають, що камери фіксують лише моментальну швидкість. Насправді ж усе складніше: система фіксує час в’їзду і виїзду з ділянки, рахує середню. І якщо ви на старті розігнались, а потім різко гальмуєте – можете не встигнути «вкластися» в ліміт.
З обмежувачем не доведеться постійно слідкувати за стрілкою на панелі приладів. Задав 90 – і спокійно їдеш. Це особливо зручно на магістралях, де зайве гальмування може спровокувати аварію.
Якщо ваш автомобіль випущено за останні 10 років – перевірте кермо або центральну консоль. Цілком ймовірно, що ця непомітна кнопка вже є. І вона може зекономити вам не одну тисячу гривень.
Раніше ми писали, яку кнопку в авто заборонено вмикати під час дощу. Безневинна на перший погляд функція може призвести до аварії.
Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…
Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…
Серед водіїв інколи можна почути дивні теорії щодо вимог ПДР та безпеки руху. Одна з…
Дослідження показують – вірогідність того, що звичайне авто пройде без серйозного ремонту 400 000 кілометрів,…
З часом практично всі двигуни внутрішнього згоряння втрачають компресію та починають сильно споживати мастило. В…
Нічого «вічного» в автомобільній промисловості не існує. Це факт. Однак є моделі, які виробляють максимально…