Фото: Твоя МАШИНА
У літню спеку багато водіїв воліють заправлятись рано-вранці або пізно ввечері – ніби через щільніше пальне і можна зекономити значну суму грошей. Насправді ж суть не в температурі, пише Express з посиланням на фахівця Гордона Волліса з компанії Your NRG. Він розвіяв водіям цей та інші міфи про економію пального в автомобілі.
Теорія про те, що холодне пальне густіше й вигідніше, має під собою певну логіку. Але у реальності ці зміни занадто мізерні, щоб дати відчутну економію.
«Максимум – кілька гривень за бак», – уточнює Волліс.
Ще один міф – вплив повного бака на витрату. Додаткова вага є, але вона мізерна.
«Повний бак додає менше 5% до маси авто, і це майже не впливає на витрату пального», – каже експерт.
У CarShop нагадують: не менш важливим є технічний стан машини.
«Заміна повітряного фільтра чи свічок запалювання, навіть стара олива – все це впливає на витрати. Різниця може сягати 10%», – коментують у сервісному центрі.
Отже, раціональніше планувати заправку не за термометром чи годинником, а за зрвучним графіком. В той же час ті водії, які хочуть зекономити на пальному, мають подбати в першу чергу про технічний стан своїх транспортних засобів. Не варто також забувати про правильний тиск в шинах, закриті вікна та оптимальне використання кондиціонера. Ці фактори сукупно можуть значно підвищити економічність ваших поїздок.
Раніше ми писали, чому паливо з однієї АЗС витрачається швидше, ніж з іншої. Досвідчений моторист назвав кілька причин цього феномену.
Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…
Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…
Серед водіїв інколи можна почути дивні теорії щодо вимог ПДР та безпеки руху. Одна з…
Дослідження показують – вірогідність того, що звичайне авто пройде без серйозного ремонту 400 000 кілометрів,…
З часом практично всі двигуни внутрішнього згоряння втрачають компресію та починають сильно споживати мастило. В…
Нічого «вічного» в автомобільній промисловості не існує. Це факт. Однак є моделі, які виробляють максимально…