Фото: Твоя МАШИНА
Що бачить водій у дзеркалах – не дрібниця, а питання безпеки. Від цього залежить, як швидко він зреагує на небезпеку. Але навіть досвідчені автолюбителі часто ігнорують просте правило – виставляють дзеркала «на око», а не за принципом.
Про це у коментарі виданню «Твоя МАШИНА» нагадав Іван, досвідчений автоінструктор з Полтави. За його словами, чимало учнів після автошколи так і не навчилися налаштовувати бокові дзеркала правильно – зручність перемагає здоровий глузд.
«Задній бампер у дзеркалі – це не обов’язково. Але він має бути в кадрі частково – п’ята чи шоста частина площі дзеркала. Якщо видно більше, зростає “сліпа зона”, а це вже небезпека», – пояснює інструктор.
Є ще одна річ, яку багато хто ігнорує – посадка. Не можна підганяти себе під дзеркала. Спочатку – крісло, кермо, потім дзеркала. Якщо все виставлено правильно, при повороті голови огляд буде повний, без потреби змінювати позу.
Салонне дзеркало теж часто недооцінюють. Дехто користується ним, щоб стежити за дітьми на задньому сидінні. А треба – щоб бачити всю задню частину дороги через скло. Якщо воно охоплює весь отвір, це працює правильно.
Звучить просто. Але на практиці – водії нерідко залишають собі «мертві зони» саме через неправильне налаштування. Тому інструктори радять перевірити налаштування хоча б раз на кілька тижнів. І робити це не під час руху, а на стоянці.
Раніше ми писали, які функції мають бути у вашому відеореєстраторі. Якщо їх немає, краще відмовитись від пристрою.
В Україні з’явиться нова програма підтримки водіїв з обмеженими можливостями. Про це у себе в…
Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…
Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…
Серед водіїв інколи можна почути дивні теорії щодо вимог ПДР та безпеки руху. Одна з…
Дослідження показують – вірогідність того, що звичайне авто пройде без серйозного ремонту 400 000 кілометрів,…
З часом практично всі двигуни внутрішнього згоряння втрачають компресію та починають сильно споживати мастило. В…