Фото: Твоя МАШИНА
Їдете з причепом – гальмуєте вже не самі. Машина бере на себе не тільки свою вагу, а ще й додаткові сотні, а то й тисячі кілограмів. І якщо на причепі немає гальм, усе навантаження летить на головне авто. Експерти видання SlashGear дали водіям кілька порад, як безпечно буксирувати не тільки причеп, але і інші вантажі.
Перш за все автомобілістам радять знижувати швидкість до 70 км/год – це межа. Інакше при екстреній зупинці ви просто не встигнете зреагувати. Гальмівний шлях подовжується вдвічі. Якщо без причепа вистачає 40 метрів – тепер рахуйте 80. І ніякого різкого натискання на педаль. Плавно, з запасом.
Механіка – окрема історія. Профі радять спершу знижувати передачу – так зменшується швидкість без навантаження на гальма. Але тут важливо не перегнути. Це не панацея – бо мотор теж не вічний.
Ще одна порада: перш ніж їхати в місто, потренуйтесь. Порожня парковка – ідеальне місце. Так ви зрозумієте, як поводиться зв’язка авто–причіп на поворотах і при зупинках.
А от коли причеп має свої гальма – електричні чи гідравлічні – картина змінюється. Найпоширеніші – електричні, з контролером у кабіні. Його треба налаштувати. І не один раз.
Ідеальне гальмування – коли причіп трохи випереджає авто. Якщо причіп тягне машину назад – переборщили. Якщо навпаки – не дотягнули.
Ще одна фішка електричних гальм – ручне керування. Почав хитатись причеп – легенько натискаєте лише на його гальма. Машину не блокує, а причеп стабілізується.
І не забувайте про технічний стан. Колодки, рідина, тиск у шинах – усе має бути в нормі. А ще – страховка у вигляді системи відриву: гальма на причепі активуються, якщо він злетить з фаркопа.
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…