Фото: Твоя МАШИНА
Водії часто сперечаються, які шини кращі – вузькі чи широкі. Остаточного рецепту тут немає, але для щоденного авто на міських і приміських маршрутах дедалі частіше обирають саме широкі. Чому? Відповідь дало видання SlashGear.
По-перше – стійкість. Якщо ви коли-небудь різко повертали на високій швидкості, то знаєте, як легко втратити контроль. Ширші шини краще тримаються за асфальт, бо мають більшу площу контакту з дорогою. У тесті каналу Tyre Reviews авто з ширшими шинами впевненіше поводилося на сухому покритті. Це не тільки знижує ризик втрати керованості, а й робить водіння приємнішим – менше ривків, менше нервів.
По-друге – гальмівний шлях. Тут усе просто: більше зчеплення – менша дистанція до повної зупинки. У дослідженні Global Cycling Network велосипед із шинами 32 мм гальмував відчутно краще, ніж із тоншими. Для авто це критично: одна секунда може коштувати дуже дорого.
Третій аргумент – бездоріжжя. Тим, хто хоча б зрідка з’їжджає з асфальту, варто звернути увагу. На піску, багнюці або камінні широкі шини краще «тримають» дорогу. Машина не так просідає в м’яких місцях і краще вибирається з ям. Такий ефект помітно покращує прохідність навіть у кросоверах без повного приводу.
Четверте – навантаження. Ширші шини частіше мають вищий індекс навантаження. Це особливо помітно на пікапах або фургонах. Широкі покришки краще розподіляють вагу – машина не крениться і не «виляє» під вантажем.
І, нарешті, проколи. У шинах більшої ширини менший тиск, тому вони краще витримують удари об дрібні предмети на дорозі. Пірнути саморізом у таку покришку складніше, ніж у вузьку. Це не панацея, але шансів доїхати без пригод більше.
Водночас слід пам’ятати: широкі шини збільшують опір коченню, а отже, трохи піднімають витрати пального. Але багатьох водіїв це не зупиняє – безпека і зручність важать більше.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…