У деяких Volkswagen є кнопка з написом REST. Вона схожа на символ рециркуляції, тож її часто ігнорують. Але дарма. У холодну пору вона здатна виручити, повідомляє «Твоя МАШИНА»
Суть у тому, що поки мотор ще теплий, система опалення може трохи «дожити» після його вимкнення. Саме для цього і придумали REST. Коли водій глушить двигун, а в радіаторі пічки ще є тепло, натисканням цієї кнопки запускається вентилятор. Він працює не від мотора, а від акумулятора. Повітря лишається теплим ще близько 20–30 хвилин.
«На перший погляд – дрібниця. Але коли чекаєш дитину зі школи або стоїш біля магазину взимку, не витрачаючи пальне – це зручно», – каже Сергій, автослюсар із Черкас, який обслуговує моделі VAG понад 10 років.
REST зустрічається не тільки у VW Passat чи Golf. Ця ж кнопка є у BMW серій 3 та 5, особливо в дизельних версіях. Щоправда, в різних марках вона може називатися інакше, але працює за тим же принципом. Скільки це «з’їдає» енергії? Зовсім небагато. Якщо акумулятор справний, боятись розрядки не варто. Головне – не забути вимкнути систему, якщо залишаєте авто надовго.
З технічної точки зору REST працює через клапан в системі охолодження, який скеровує залишкове тепло в пічку. Вентилятор же отримує живлення напряму з акумулятора, минаючи головне реле запалювання. Про цей режим згадується в інструкції. Але її мало хто читає. Тому кнопка і лишається загадкою. А шкода – річ корисна, особливо коли кожна крапля пального має значення.
Ford запускає нову систему складання електромобілів – на 40% швидшу. Це не просто зміна процесу.…
На німецькому автобані спіймали нову модель Hyundai – електричний хетчбек Ioniq 2. Прототип з’явився у…
Склоочисники зношуються швидше, ніж хотілося б. Особливо в наших умовах – літо пече гуму, зима…
Коли починається дощ, деякі водії помічають цікаву річ – машина наче їде краще. Менше ривків.…
Розмова з патрульним – не місце для імпровізації. Слово не горобець: вилетіло – будете пояснювати…
Виїхав від міста – вимикай звичку паркуватися абиде. Інакше доведеться платити. І справа не в…