Раптово сіла батарея? Машина стояла на місці, але акумулятор розрядився – і це не перший раз? У багатьох випадках причина – витік струму. Не обов’язково одразу їхати на СТО. Перевірку можна зробити самостійно. І це займе менше хвилини.
Андрій, інженер-електронщик з Харкова, який більше 10 років обслуговує автоелектрику, в інтерв’ю виданню «Твоя МАШИНА» каже: «Потрібен звичайний мультиметр. Якщо в машині є підключені “ненативні” пристрої – сигналки, камери, зарядки – вони часто і тягнуть струм із АКБ, навіть коли авто вимкнене».
Алгоритм перевірки простий. Спершу глушимо двигун і вимикаємо всю електрику. Далі – ставимо мультиметр у режим вимірювання постійного струму. Потім знімаємо плюсову клему акумулятора (обережно, без зайвих дотиків до металу). Один щуп прикладаємо до клеми, другий – до знятого дроту.
Якщо прилад показує менше або рівно 0,1 ампера – усе в нормі. Якщо більше – десь іде витік. Тоді доведеться перевірити запобіжники. Виймати по одному – і дивитись, коли показник впаде.
За словами Володимира, автомайстра з Полтави, найчастіше «жеруть» зарядки в прикурювачі, китайські охоронки та підключена напряму акустика. «Був випадок – звичайна USB-зарядка тягнула 0,2 ампера постійно. За тиждень АКБ сідав», – згадує він.
Тож якщо машина розряджається «на рівному місці», варто взяти мультиметр – і перевірити все самостійно. Це швидко і допомагає зекономити.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…