Раптово сіла батарея? Машина стояла на місці, але акумулятор розрядився – і це не перший раз? У багатьох випадках причина – витік струму. Не обов’язково одразу їхати на СТО. Перевірку можна зробити самостійно. І це займе менше хвилини.
Андрій, інженер-електронщик з Харкова, який більше 10 років обслуговує автоелектрику, в інтерв’ю виданню «Твоя МАШИНА» каже: «Потрібен звичайний мультиметр. Якщо в машині є підключені “ненативні” пристрої – сигналки, камери, зарядки – вони часто і тягнуть струм із АКБ, навіть коли авто вимкнене».
Алгоритм перевірки простий. Спершу глушимо двигун і вимикаємо всю електрику. Далі – ставимо мультиметр у режим вимірювання постійного струму. Потім знімаємо плюсову клему акумулятора (обережно, без зайвих дотиків до металу). Один щуп прикладаємо до клеми, другий – до знятого дроту.
Якщо прилад показує менше або рівно 0,1 ампера – усе в нормі. Якщо більше – десь іде витік. Тоді доведеться перевірити запобіжники. Виймати по одному – і дивитись, коли показник впаде.
За словами Володимира, автомайстра з Полтави, найчастіше «жеруть» зарядки в прикурювачі, китайські охоронки та підключена напряму акустика. «Був випадок – звичайна USB-зарядка тягнула 0,2 ампера постійно. За тиждень АКБ сідав», – згадує він.
Тож якщо машина розряджається «на рівному місці», варто взяти мультиметр – і перевірити все самостійно. Це швидко і допомагає зекономити.
Сьогодні мало хто уявляє подорож без пасків безпеки. Але ще півстоліття тому їхня поява викликала…
Ситуація, коли машина з автоматичною коробкою втрачає гальма під час руху, може стати шоком. «Твоя…
Водії часто сподіваються, що жовта лампочка на панелі згасне сама. Але кожен символ має свою…
На трасі Нюрбургринг з’явився прототип Audi RS3 GT – гарячий хетчбек, який може стати фінальним…
В Японії офіційно представили новий Nissan Roox 2026 – компактний мікровен, який уже викликав ажіотаж…
Mercedes-Benz готує новий компактний позашляховик, який стане молодшим братом культового G-Class. У мережі його вже…