Фото: Твоя МАШИНА
У багатьох авто, особливо європейських, у багажнику можна знайти щось на кшталт тонкої тросикової петельки. Виглядає непримітно. Дехто приймає її за частину обшивки. А дехто взагалі не здогадується, навіщо вона там. Видання Interia пояснило її призначення.
Працює ця річ як ручне аварійне відкривання лючка бензобака. Звучить просто, але ситуації бувають не з приємних. Наприклад, у мороз водій натискає кнопку на панелі – а кришка не зсувається. Найчастіше причина в електроприводі. Він може залипнути від бруду або примерзнути. Іноді ж просто злітає контакт – імпульс не доходить, механізм мовчить.
У новіших авто кришка тримається на електрозамку або шпильці з актуатором. У старіших усе було ще простіше – відмикання ключем. Але навіть у них траплялись залипання. І що робити? Різати обшивку? Дерти кришку? Ось тут і рятує ця сама петелька. Зазвичай вона захована в ніші з боку лючка. Іноді – під пластиковою кришкою, іноді – під обшивкою. Треба тільки знати, де шукати. Деякі виробники фарбують її в червоний, але частіше вона сіра або чорна. Тобто майже непомітна.
Тягнеш її – і кришка відкривається. Без зусиль. Без викрутки. Без лайки і нервових зривів. Більшість водіїв про таке навіть не чули. А в інструкції до машини часто про це пишуть. Просто мало хто читає.
Зазвичай українці при виборі автомобіля дивляться на колір кузова, як на елемент дизайну. Інколи на…
Засіб WD-40 для українських водіїв вже давно став незамінним помічником та обов’язковим атрибутом у кожному…
На сьогоднішній день сегмент кросоверів є найбільш популярним як в Україні, так і у всьому…
Для українських автомобілістів розморожування лобового скла перед поїздкою є чи не найбільш дратівливою зимовою проблемою.…
Часто українські водії на стоянці мають звичку викручувати кермо так, щоб колеса «дивилися» вбік. Твоя…
Якщо ми десь кажемо слово «кросовер», то сподіватись на те, що поруч з’явиться слово «економія»,…