Фото: Твоя МАШИНА
Багато водіїв авто на газу живуть за звичкою. Думають: якщо мотор працює, значить усе добре. Але тут інша історія. Робота на ГБО змінює умови всередині двигуна – і мастило швидше старіє, пише Interia.
«Газ горить при вищій температурі, ніж бензин. Це означає, що масло зношується інтенсивніше», – пояснює Олександр із Дніпра, моторист із 20-річним стажем. Він обслуговує легковики з ГБО і каже, що бачив мотори, які «з’їли» масло за 5000 км. Причина – не підібрана в’язкість або затягнута заміна.
Є ще одна деталь – ГБО не охолоджує впуск, як бензин. Це дрібниця на перший погляд, але в результаті клапани і поршні перегріваються. А якщо ще й їзда коротка, мастило не встигає прогрітись, продукти горіння осідають і змішуються з маслом. І маємо: кислотність росте, змащення гіршає, ризик корозії – вищий.
Що робити? Міняти масло частіше. Якщо звичайне авто їде 15 тисяч км до заміни, то на газу краще не тягнути далі ніж 10–11 тисяч. А якщо багато міста – орієнтуйся на 8000. І фільтр теж не чекає. Міняй разом з маслом. «Це дешевше, ніж нова головка блоку», – знизує плечима експерт.
Щодо типу масла – не треба нічого спеціального. Підійде якісний синтетичний або напівсинтетичний з добрими антиокисними властивостями. Наприклад, 5W-30 або 5W-40. Але забути про дешеві мінералки – ось це вже не про газ.
Канал Autogefühl показав оновлений Kia Sportage, який збереже статус доступного кросовера в сегменті бестселерів. Модель…
У Бразилії представили Toyota Prius з новим підходом до зниження шкідливих викидів. Як пише Carscoops,…
На ринку, де популярні моделі розлітаються ще до прибуття на майданчик, є й ті, що…
Літня спека змушує кондиціонер працювати на максимум. Та не всі водії знають, як швидко охолодити…
Норма споживання моторної оливи залежить від марки авто, стилю їзди та пробігу. У сервісних книжках…
Автомобільний ринок б/в кросоверів часто сприймають як лотерею. Проте серед машин навіть в бюджетному сегменті…