Фото: Твоя МАШИНА
На заправці часто доводиться гадати – з якої сторони пістолет. Іноді це справа, іноді зліва. Зовні – дрібниця, а насправді – холодний інженерний розрахунок. “Твоя МАШИНА” розбиралась в цьому питанні.
У Німеччині більшість авто мають лючок праворуч. Хоч у Європі правосторонній рух, це не помилка. «Якщо доведеться заправлятися з каністри на трасі, краще опинитись біля узбіччя, а не серед потоку», – пояснює автоінженер Валерій.
Так водій залишається у відносній безпеці. І ще одне: коли бак справа, двері водія знаходяться подалі від парів бензину – корисно на тривалих маршрутах.
У японських авто все навпаки. Лючок – зліва. Там лівосторонній рух і правий кермо. Це логічно для Японії. А коли авто експортують, наприклад, у Європу, кермо змінюють, а бак – ні. Причина банальна – дешевше не переробляти всю паливну систему.
У США інша логіка. Хоч і рух правосторонній, американці звикли заїжджати до колонки так, щоб лючок був ліворуч – одразу під рукою. Ніхто не хоче обходити машину на переповненій заправці.
Єдиного стандарту не існує. Навіть в межах однієї марки можуть бути відмінності. Наприклад, Volkswagen Golf для Німеччини та для Бразилії – дві різні історії.
Тож, під’їжджаючи до АЗС, не вгадуйте. На приладовій панелі є стрілочка біля піктограми бензоколонки – вона вкаже потрібний бік.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…