Фото: Твоя МАШИНА
На заправці часто доводиться гадати – з якої сторони пістолет. Іноді це справа, іноді зліва. Зовні – дрібниця, а насправді – холодний інженерний розрахунок. “Твоя МАШИНА” розбиралась в цьому питанні.
У Німеччині більшість авто мають лючок праворуч. Хоч у Європі правосторонній рух, це не помилка. «Якщо доведеться заправлятися з каністри на трасі, краще опинитись біля узбіччя, а не серед потоку», – пояснює автоінженер Валерій.
Так водій залишається у відносній безпеці. І ще одне: коли бак справа, двері водія знаходяться подалі від парів бензину – корисно на тривалих маршрутах.
У японських авто все навпаки. Лючок – зліва. Там лівосторонній рух і правий кермо. Це логічно для Японії. А коли авто експортують, наприклад, у Європу, кермо змінюють, а бак – ні. Причина банальна – дешевше не переробляти всю паливну систему.
У США інша логіка. Хоч і рух правосторонній, американці звикли заїжджати до колонки так, щоб лючок був ліворуч – одразу під рукою. Ніхто не хоче обходити машину на переповненій заправці.
Єдиного стандарту не існує. Навіть в межах однієї марки можуть бути відмінності. Наприклад, Volkswagen Golf для Німеччини та для Бразилії – дві різні історії.
Тож, під’їжджаючи до АЗС, не вгадуйте. На приладовій панелі є стрілочка біля піктограми бензоколонки – вона вкаже потрібний бік.
Жителька США виявила, що її нова модель Cadillac Escalade самостійно запускалась ночами. Як пише Motor1,…
Водійка з США Александра Крейг поскаржилась у себе в TikTok на проблему, про яку вона…
Новітню модель розкішного Rolls-Royce Phantom помітили днями у Львові. Як пише ТопЖир, автівка мала унікальне…
В Україні корейські автомобілі давно стали одними з найбільш популярних. Це вже не «дешева альтернатива»,…
На українських дорогах нерідко можна зустріти автівки з проблисковими маячками. Деякі водії, побачивши їх, губляться…
В Україні на вторинному автомобільному ринку дуже популярний бюджетний сегмент. Українці охоче купують недорогі моделі,…