Фото: Твоя МАШИНА
Чимало водіїв думають, що антифриз потрібен лише взимку – коли мороз лупить і все може замерзнути. Насправді це не зовсім так. І хоча слово “антифриз” натякає саме на захист від льоду, влітку без нього можна серйозно «потрапити» на ремонт, попереджає SlashGear.
Антифриз – це не охолоджувач. Це концентрат, який змішують із водою, щоб утворити рідину, що не закипає при високій температурі й не шкодить двигуну. Саме цю рідину й називають охолоджувачем. При правильному співвідношенні (1:1) температура кипіння піднімається з 100°C до приблизно 107°C. А під тиском у системі – ще вище, до 120°C.
І ось тут починається головне: без охолоджувача з антифризом двигун перегрівається значно швидше. Особливо влітку, коли температура повітря висока, а потік повітря в заторі – ніякий. Першим під загрозою – прокладка головки блоку. Її ремонт тягне тисячі гривень, а часом і капіталку.
«Антифриз не тільки запобігає перегріву, а ще й бореться з корозією всередині системи охолодження», – пояснює автомеханік із Києва Сергій, 12 років досвіду. «Але він теж старіє. Через 2–5 років властивості втрачаються, тож чекати не варто».
Якщо бачите, що рівень охолоджувача впав – треба доливати. Але не тоді, коли двигун гарячий. Почекайте хоча б пів години. Відкрийте капот, знайдіть бачок розширення, відкрутіть кришку й долийте суміш до позначки «MAX». Якщо рівень постійно зменшується – це сигнал звернутися до майстра.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…