Статті

Як зменшити знос гальмівних колодок: поради, які справді працюють

Багато водіїв навіть не здогадуються, що самі вкорочують ресурс гальмівних колодок. А потім дивуються: наче нещодавно міняли, а сервіс уже махає рахунком. Журналісти У матеріалі SlashGear зібрали дієві способи, як зберегти колодки в доброму стані довше. Частину з них підтверджують і українські фахівці.

Механік зі Львова Володимир, який працює в майстерні понад 20 років, каже: «Більшість клієнтів приїжджають із проблемами, яких можна було б уникнути. Наприклад, постійно тримають ногу на гальмі або не звертають уваги на сторонні звуки».

Найперше, як пишуть америкнські фахівці – не варто «висіти» на педалі. Навіть легкий дотик створює тертя. Авто гальмує, колодки зношуються, а ззаду водії плутаються через постійно увімкнене стоп-світло.

Ще одна типова звичка – гальмувати в останній момент. Їдеш до світлофора, жмеш на газ до останнього, а потім різко гальмуєш. Так колодки перегріваються, поверхня стає слизькою. І вже не гальмуєш, а ковзаєш.

Безпечна дистанція – не просто формальність. Якщо перед вами водій із телефоном у руці, краще мати запас. Дві-три секунди відстані – і вам не доведеться жати гальма до підлоги.

Серед неочевидного – навантаження в багажнику. Чим важче авто, тим сильніше доводиться гальмувати. Доки тягнете за собою ящик інструментів чи мішок картоплі, гальмівна система працює на знос.

Після інтенсивного гальмування не треба одразу ставити авто «на ручник». Розігріті колодки й диск можуть «залипнути», а потім викривити метал.

Також важливо не забувати про технічну частину. Міняти тільки колодки, ігноруючи стан дисків і супортів, – гроші на вітер. Погано пригнані елементи стирають нові колодки швидше, ніж здається.

Ну і рідина. Багато хто не зливав гальмівну рідину роками. А вона з часом вбирає вологу, втрачає властивості. Це збільшує навантаження на систему і пришвидшує знос.

Recent Posts

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025

Toyota Corolla 2026 залишився без змін – і це його головна перевага

Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…

04.12.2025

Ford замінить популярний кросовер позашляховиком: подробиці

Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…

04.12.2025

Kia готує наступника Stinger: електричний фастбек з характером Porsche Taycan

Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…

04.12.2025