На дорогах дедалі частіше миготять синюваті лінзи, яскраві світлодіоди або «псевдоксенон» у китайському корпусі. Частина водіїв справді не знає, що таке втручання в оптику може коштувати не лише грошей, а й прав, попереджає «Дорожній адвокат».
Підсвітка на передньому бампері, LED-фари без сертифіката, саморобні ходові вогні – усе це порушення, пояснюють юристи. Головна проблема – неякісне регулювання світлорозсіювання. Таке світло засліплює зустрічний потік, а у тумані перетворює все навколо на суцільну білу стіну.
Юридичні наслідки чітко прописані. Стаття 121 КУпАП передбачає штраф 340 гривень. Повторне порушення – вже 510 гривень. Якщо ж авто залишиться з тими ж фарами, поліція може його вилучити. Разом із водійським посвідченням.
Змінити світло можна, але тільки офіційно. Спочатку – сертифікат. Потім монтаж на СТО з відповідним обладнанням. Інакше – ризикуєте залишитись пішоходом.
Серед українських автомобілістів поширена думка, що автомобіль, який вже пройшов 200 000 кілометрів, доживає останні…
Від перегріву двигуна в автомобілі ніхто з водіїв не застрахований. Дана неприємність може раптово трапитись…
Тиск, який останніми роками створюється електрокарами та гібридами на дизельні авто, просто неймовірний. Однак цей…
Студенти технічного центру Audi у Некарзульмі презентували свій новий проект, що являє собою концепт GT50.…
Останнім часом українці почали скаржитися на посилення контролю на кордоні з Молдовою. Про це повідомляє…
Нове дослідження JD Power проаналізувало фірмові мобільні додатки автомобільних брендів і з’ясувало, якими з них…