Фото: Твоя МАШИНА
Дизайн, салон, престиж. Але щойно зламається – готуйте гаманець. Деякі популярні кросовери з Німеччини виглядають багато, але всередині – проблеми, за які платити доведеться знову і знову. Видання SUV News назвало три такі моделі.
Перший у списку – Volkswagen Tiguan першого покоління. На вигляд нормальний. Продається від 400 тисяч гривень. Але під капотом – сюрпризи. Турбіни у бензинових моторів не живуть довго, коробка DSG сіпається вже після 80 тисяч. На форумах власники пишуть про електроніку, яка живе власним життям.
Далі – Audi Q5 2008–2016 років. Машина дорога, а надійність – ні. Бензиновий мотор їсть оливу літрами. Дизельна версія має проблеми з форсунками. Із S-tronic після 100 тисяч починаються клопоти. А пневмопідвіска? В Україні це як гра в рулетку – може проїхати рік, а може тиждень.
Третій – BMW X3 F25. Тут історія знайома: бензиновий двигун N20 ламається на 100 тисячах. Ланцюг ГРМ тягне за собою добрий рахунок на СТО. Дизелі з турбінами не кращі. А ще – збої в iDrive, датчиках, приводах.
Якщо коротко – всі три моделі мають проблеми з двигунами, коробками та електронікою. Вони чутливі до пального й оливи, а ремонт – недешевий. За даними J.D. Power, їх надійність – нижче середньої. І це не цифри – це щоденний досвід людей, які вже вклали в них більше, ніж планували.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…