Фото: Твоя МАШИНА
Коли двигун смикає під час прискорення, це сигнал, що щось не так з подачею пального чи іскрою. Про це виданню «Твоя МАШИНА» розказали профільні експерти.
«Зношені свічки часто дають слабку іскру. Через це суміш горить не повністю – звідси і ривки», – пояснює моторист Олексій з Сум, 15 років досвіду. «У бензинових авто часто винні ще й котушки – одна з них виходить з ладу, і один з циліндрів просто не працює».
У дизелях список причин довший. Якщо сіпає на низьких обертах – часто забитий клапан рециркуляції відпрацьованих газів. Плюс проблеми з турбіною або форсунками.
«Брудне дизпаливо – і з системою Common Rail швидко почнуться проблеми», – попереджає автомайстер.
Ще одна причина – забруднений датчик повітря або несправна дросельна заслінка. Автоматика неправильно оцінює, скільки пального подавати, і мотор починає сіпатися.
Сканер OBD2 допомагає знайти помилку ще до візиту в сервіс. Якщо є код про пропуски запалювання – причина вже зрозуміла. Також варто подивитися на свічки – чорні чи білі сліди на них говорять про збиту пропорцію повітря і пального.
Ще один винуватець – паливний фільтр. Коли він забитий, особливо на обгоні чи під час розгону, двигун задихається. Те саме – з помпою. Або форсунками, які вже не розпилюють пальне як слід.
Дискусії на тему, як часто треба міняти моторне мастило. Хтось каже, що для кращого «здоров’я»…
Кросовери були створені як щось середнє між міським хетчбеком та класичним позашляховиком. Між тим, далеко…
Вже найближчим часом штучний інтелект може замінити цілі дизайнерські відділи провідних автомобілебудівних компаній світу. Це…
Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…
Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…
Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…