Фото: Твоя МАШИНА
Американський автомеханік Скотті Кілмер, який понад 50 років ремонтує машини і має мільйони підписників на своєму YouTube-каналі, закликав не купувати повнопривідні авто «просто так». На його думку, це гроші на вітер, якщо ви не виїжджаєте щотижня на ґрунтовку чи не тягнете причеп.
«Люди думають: раз повний привід – значить краще. Але це зайва витрата пального і вища ціна авто», – каже Кілмер.
У одному зі своїх відео він пояснив, чому не радить такі машини більшості. Якщо коротко, бо повнопривідна трансмісія важча. В автомобілі з’являються додаткові деталі – кардан, другий диференціал. Це плюс 50–100 кілограмів, які постійно тягне двигун. Через це витрата палива зростає – в середньому на 0,5 літра на 100 км. І це тільки у спокійному режимі.
Інженер Вілл Томас із техцентру в Міннеаполісі додає:
«Коли така система ламається, ремонт коштує більше. Навіть простий замінник масла в диференціалі обійдеться дорожче, ніж в авто з переднім приводом».
У місті, де чистять дороги, повний привід часто не допомагає. А влітку – взагалі марний. Водії платять більше і під час купівлі, і на заправці, і в сервісі – хоча більшість не відчує жодної вигоди.
«Якщо їздиш рівним асфальтом – не переплачуй за те, чим не користуєшся», – підсумував Кілмер.
Коли поліція зупиняє автомобіль на дорозі водії часто губиться. Серце б’ється швидше, думки плутаються. І…
Один із творців Tesla – Мартін Еберхард – порівняв електричний пікап Cybertruck зі сміттєвим баком.…
На українському вторинному ринку кросовери не втрачають популярності. Причина проста – місткість, дорожній просвіт і…
Інколи буває так, що після візиту до СТО кермо почаинає «сіпатися» під час гальмування. Попри…
Ідея фарби, яка охолоджує авто на сонці, звучить як фантастика. Але в Nissan вирішили перевірити…
Не кожна несправність двигуна супроводжується дивними звуками чи миготінням лампочки на панелі. Іноді перші ознаки…