Коли асфальт гарячий, а авто завантажене під дах, шини працюють на межі, нагадує «Автопілот». Та не всі водії це розуміють. Експерти наводять ТОП-5 поширених помилок, що вбивають гуму.
Перше, що псує гуму – невірний тиск. Якщо колесо спущене, боковини перегинаються, каркас гріється, а гума зсередини «вариться». Якщо ж закачати більше, ніж треба – центр протектора стирається швидше, а сама шина стає дубовою. І тоді будь-яка яма – лотерея.
Друга проблема – перевантаження. Сезон поїздок на море чи дачу часто закінчується зношеними покришками. Перевищення навантаження б’є по структурі шини, та ще й робить машину менш слухняною. У спеку це загрожує перегрівом і розривами.
Третє – манера їзди. Пробуксовки, різкі гальмування, атака поворотів у стилі ралі – усе це стирає протектор, ніби він із пластиліну. «Гума стає м’якшою, коли спека, і стирається в рази швидше», – пояснює Володимир Михайлов, шиномонтажник з Харкова з 12-річним досвідом.
Четверта причина – зберігання. Хто залишає шини під сонцем або в сирому гаражі – викидає гроші. Озон і ультрафіолет руйнують гуму. Вона тріскається, стає ламкою, навіть якщо протектор глибокий.
І останнє – нехтування розвалом і балансуванням. Влетів у яму – перевір геометрію. Інакше протектор зітреться з одного боку.
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…