Фото: Твоя МАШИНА
Боротьба між турбодвигунами й атмосферниками триває вже роками. Обидва типи працюють по-своєму, але вибір не такий очевидний, як здається. «Твоя МАШИНА» спитала думку експертів щодо цього.
«Турбований мотор має більше тяги на низах і швидше розганяє авто. Це відчутно, особливо коли сів за кермо після атмосферника», – каже Олег, інженер з моторної діагностики. «Але є нюанс – обслуговування. Тут не пробачать дешевих запчастин. Турбіна, система змащення, охолодження – все має бути якісним. Інакше буде не динаміка, а ремонт».
У класичних атмосферниках простіше все – і конструкція, і підбір деталей. Менше вузлів – менше ризиків. За словами механіка Валерія з Харкова, такий мотор може тягнути по 300–400 тисяч без капремонту, якщо міняти масло і не заливати бодягу замість бензину. Але на трасі може не вистачити тяги, особливо з повним салоном або вантажем.
Коли краще турбо, а коли – атмосферник
Турбо – для міста, швидких стартів, драйву
Атмо – для спокійної їзди, поганого пального, сільських доріг
Обирати варто не за модою, а по кишені й умовах. Турбо – це цікаво, але дорожче. Атмо – передбачувано і спокійно. В обох випадках виграє той, хто не економить на сервісі.
У Патрульній поліції Івано-Франківської області вкотре нагадали, як може закінчитись поїздка для водіїв під дією…
Попит на кросовери останнім часом зріс: у 2024 році вони становили близько 45 % світового ринку.…
Ранок, подвір’я, двигун тільки-но заведено – з вихлопної труби капає щось схоже на воду. Знайома…
Чи справді за трохи пилу на номерах можна отримати штраф у 1190 гривень? У дощову…
Водій Олександр із Черкас розповів виданню «Твоя МАШИНА», як після заправки на трасі через три…
У Польщі забороняють будь-які ігри з номерними знаками. Особливо це стосується так званих «малих номерів»,…