Фото: Твоя МАШИНА
Боротьба між турбодвигунами й атмосферниками триває вже роками. Обидва типи працюють по-своєму, але вибір не такий очевидний, як здається. «Твоя МАШИНА» спитала думку експертів щодо цього.
«Турбований мотор має більше тяги на низах і швидше розганяє авто. Це відчутно, особливо коли сів за кермо після атмосферника», – каже Олег, інженер з моторної діагностики. «Але є нюанс – обслуговування. Тут не пробачать дешевих запчастин. Турбіна, система змащення, охолодження – все має бути якісним. Інакше буде не динаміка, а ремонт».
У класичних атмосферниках простіше все – і конструкція, і підбір деталей. Менше вузлів – менше ризиків. За словами механіка Валерія з Харкова, такий мотор може тягнути по 300–400 тисяч без капремонту, якщо міняти масло і не заливати бодягу замість бензину. Але на трасі може не вистачити тяги, особливо з повним салоном або вантажем.
Коли краще турбо, а коли – атмосферник
Турбо – для міста, швидких стартів, драйву
Атмо – для спокійної їзди, поганого пального, сільських доріг
Обирати варто не за модою, а по кишені й умовах. Турбо – це цікаво, але дорожче. Атмо – передбачувано і спокійно. В обох випадках виграє той, хто не економить на сервісі.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…