Фото: Твоя МАШИНА
Літо в Україні – це не лише спека, а й раптові зливи. Іноді з таким дощем, що асфальт під колесами перетворюється на ріку. Водії зупиняються, вагаються… А дехто тисне на газ і влітає у воду. А потім – на евакуатор. І добре, якщо не в реанімацію. Видання SlashGear пояснює, чому не варто їздити через глибокі калюжі на своїй автівці.
Потрапляння води в мотор через повітряний фільтр може закінчитись гідроударом, кажть експерти. Двигун просто клинить. Ремонт може коштувати як половина авто чи навіть більше.
Та мотор – не єдине, що може постраждати. Волога проникає у проводку, викликає короткі замикання. У електрокарах ризики ще серйозніші – вода добирається до батареї. І хоча захист є, але після глибокої калюжі вже наступного дня може відмовити клімат-контроль чи підсвітка салону.
Ще одна небезпека – салон. Якщо вода пройде через двері, мокрі сидіння та килимки почнуть гнити. Запах тхне тижнями. І це ще не найгірше.
На слизькому дні навіть повний привід не врятує. Вода всього 30 см може зрушити легковик. 60 см – і попливе навіть позашляховик. Американська нацслужба погоди підрахувала: понад 50% смертей під час паводків стаються у машинах. Причина – самовпевненість.
У спілкуванні з патрульними дрібниць не буває. Навіть кілька необережних слів можуть стати причиною позбавлення…
Кросовер до 500 000 гривень, що не боїться ям і пилюки, – це не фантазія.…
З часом прозорі пластикові фари мутніють. Причина – пил, бруд, комахи, соляний наліт, а також…
В Україні, де машини часто купують із прицілом на подальший перепродаж, швидке знецінення може вдарити…
У Сан-Франциско стартувало закрите тестування нових роботаксі Tesla, повідомляє Wired. Але попри амбіції компанії, повністю…
Skoda готує заряджену версію нового електричного кросовера Epiq – і, схоже, вона не буде нудною.…