Фото: Твоя МАШИНА
Літо в Україні – це не лише спека, а й раптові зливи. Іноді з таким дощем, що асфальт під колесами перетворюється на ріку. Водії зупиняються, вагаються… А дехто тисне на газ і влітає у воду. А потім – на евакуатор. І добре, якщо не в реанімацію. Видання SlashGear пояснює, чому не варто їздити через глибокі калюжі на своїй автівці.
Потрапляння води в мотор через повітряний фільтр може закінчитись гідроударом, кажть експерти. Двигун просто клинить. Ремонт може коштувати як половина авто чи навіть більше.
Та мотор – не єдине, що може постраждати. Волога проникає у проводку, викликає короткі замикання. У електрокарах ризики ще серйозніші – вода добирається до батареї. І хоча захист є, але після глибокої калюжі вже наступного дня може відмовити клімат-контроль чи підсвітка салону.
Ще одна небезпека – салон. Якщо вода пройде через двері, мокрі сидіння та килимки почнуть гнити. Запах тхне тижнями. І це ще не найгірше.
На слизькому дні навіть повний привід не врятує. Вода всього 30 см може зрушити легковик. 60 см – і попливе навіть позашляховик. Американська нацслужба погоди підрахувала: понад 50% смертей під час паводків стаються у машинах. Причина – самовпевненість.
В мережі «завірусилось» кумедне відео з дівчиною, яка безуспішно намагається сісти в спорткар McLaren свого…
Американський автовиробник Ford більше не має наміру залишатись «масовим» брендом. Голова компанії Джим Фарлі зізнався,…
Останнім часом проблема засліплення водіїв на нічній дорозі стає дедалі небезпечною. Автомобілісти встановлюють на свої…
Зазвичай українці при виборі автомобіля дивляться на колір кузова, як на елемент дизайну. Інколи на…
Засіб WD-40 для українських водіїв вже давно став незамінним помічником та обов’язковим атрибутом у кожному…
На сьогоднішній день сегмент кросоверів є найбільш популярним як в Україні, так і у всьому…