Фото: Твоя МАШИНА
Літо в Україні – це не лише спека, а й раптові зливи. Іноді з таким дощем, що асфальт під колесами перетворюється на ріку. Водії зупиняються, вагаються… А дехто тисне на газ і влітає у воду. А потім – на евакуатор. І добре, якщо не в реанімацію. Видання SlashGear пояснює, чому не варто їздити через глибокі калюжі на своїй автівці.
Потрапляння води в мотор через повітряний фільтр може закінчитись гідроударом, кажть експерти. Двигун просто клинить. Ремонт може коштувати як половина авто чи навіть більше.
Та мотор – не єдине, що може постраждати. Волога проникає у проводку, викликає короткі замикання. У електрокарах ризики ще серйозніші – вода добирається до батареї. І хоча захист є, але після глибокої калюжі вже наступного дня може відмовити клімат-контроль чи підсвітка салону.
Ще одна небезпека – салон. Якщо вода пройде через двері, мокрі сидіння та килимки почнуть гнити. Запах тхне тижнями. І це ще не найгірше.
На слизькому дні навіть повний привід не врятує. Вода всього 30 см може зрушити легковик. 60 см – і попливе навіть позашляховик. Американська нацслужба погоди підрахувала: понад 50% смертей під час паводків стаються у машинах. Причина – самовпевненість.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…