Фото: Твоя МАШИНА
Досвідчені механіки попереджають, що більшість несправностей Ммеханічної трнасмісії в автомобілі так чи інакше пов’язано з помилками експлуатації. Слюсар СТО з Києва в коментарі для видання «Твоя МАШИНА» розхказав про шкідливі звички водіїв, які здаються безпечними.
Найпоширеніша помилка – тримати ліву ногу на педалі зчеплення. Начебто нічого страшного. Але навіть легкий тиск змушує вижимний підшипник постійно працювати. Це зменшує його ресурс і прискорює ремонт. А це – щонайменше 8 000 гривень тільки за саму роботу.
Друга шкідлива звичка – рука на важелі. Просто поклали, їдете собі. А синхронізатори в цей час отримують мікронавантаження. Поступово це перетворюється на знос. У підсумку – проблеми з перемиканням. Як каже Шевчук, потім власник ще дивується, чому коробка «вилітає» на третій.
Третя типова помилка – різкі перемикання та «кидання» зчеплення. Мовляв, авто ж має тягнути! Але така манера доречна хіба що на треку. У місті вона лише шкодить. Навантаження на шестерні, вібрації, ударні навантаження. Як результат – ремонт КПП або заміна зчеплення до 100 000 км пробігу.
Четверта – невдалий вибір передачі. Деякі водії стартують з другої. Або вмикають третю на 20 км/год. Наслідок – навантаження і на трансмісію, і на двигун. Оптимальна логіка проста – переключатись при 3000–4000 об/хв. Це зменшує ризик пробуксовки та ривків.
П’ята помилка – ігнорування обслуговування. Механіка теж потребує заміни мастила. Рекомендовано міняти кожні 60–100 тисяч км. А ще краще – не залишати авто на передачі. Навіть на рівній поверхні. Інакше трансмісія тримає навантаження. Та ще й дистанційний запуск не спрацює.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…