Фото: Твоя МАШИНА
Авто можуть згнити, згоріти, втратити мотор чи колеса, але навіть після цього залишаються речі, які можна вигідно здати. Іноді ціна одного елемента перекриває вартість усього старого кузова. Видання SlashGear звернуло увагу на деякі частини авто, які можна зняти з «мертвої» машини та отримати з них зиск.
Почнемо з каталізатора. У ньому містяться дорогоцінні метали – платина, паладій. Навіть на зношеному авто він може потягнути на кілька тисяч гривень. Саме тому каталізатори часто викрадають – достатньо пари хвилин і акумуляторного лобзика.
Наступне – двигун. Якщо його ще можна завести, то це вже товар. Складність у тому, що потрібен покупець, який знає, як його перевірити. Але навіть як брухт мотор вартує чогось – там багато сталі й кольорових металів.
Акумулятор – ще один прибутковий пункт. У середньому можна виручити 600–2100 гривень за один, залежно від стану. Причина – у великій частці свинцю всередині, який йде на переробку.
Не забуваймо про кондиціонер. Якщо система ціла, за компресор і трубки можна вторгувати до 3000 гривень. Головне – не чіпати самотужки. Там фреон, і з ним не жартують.
Інша ходова позиція – скло. Лобове, дверні вікна – все це шукають ті, кому треба дешевий ремонт. У хорошому стані воно легко продасться за 1500 гривень.
Радіо й мультимедійні системи також мають попит – особливо на олдскульні магнітоли. Тут усе залежить від моделі. Але навіть старий штатний плеєр витягує кілька сотень гривень.
Сидіння – недооцінена частина. Багато хто шукає заміну після ДТП або пожежі. Якщо обшивка ціла – мінімум 1000 гривень за комплект.
Інші деталі, як склоочисники, металеві ковпаки, колеса, диски, навіть залишки проводки – усе це має свою ціну. Хай і невелику. Наприклад, пара металевих ковпаків – ще 300–500 гривень.
І наостанок – сам кузов. Навіть якщо він без коліс, без даху, без нічого – це ще купа металу. Якщо знайдеться спосіб доставити його на металоприймальню – отримаєш кілька тисяч гривень тільки за вагу.
Toyota готує до виробництва новий позашляховик Land Cruiser FJ 2026 року – доступніший, ніж навіть…
Багато водіїв думають, що заміна лише двох шин на повнопривідному авто – це розумна економія.…
Євросоюз готує гучну зміну курсу, пише Motor.es. Попри попередні плани повної заборони продажу авто з…
Зима не прощає лінощів. Сіль, реагенти й волога швидко руйнують метал, а водії часто помічають…
Коли мова про купівлю авто з пробігом, питання ГРМ часто лишається поза увагою. Дарма. Саме…
Міський рух стає щільним, і люди частіше дивляться на малі авто. Це видно щодня, коли…