Фото: Твоя МАШИНА
Ціни на пальне в Україні трохи відступили від піку, але на заправці все одно стає не по собі. У багатьох машина давно не розкіш, а потреба. Тож питання – як не спалити зайвого – актуальне. Американський автомеханік Скотті Кілмер, знаний своїми порадами без зайвих дрібниць та розмов, розповів на власному YouTube-каналі, що справді працює.
1. Тиск у шинах – не дрібниця
«Неправильний тиск – і шини починають гальмувати самі себе», – пояснює Кілмер. Через це авто витрачає більше пального. Перевірка раз на два тижні – звичка, яка може суттєво змінити ситуацію. Водійка Honda CR-V розповіла, що після підкачки коліс на 0,2 атмосфери витрата зменшилась на 0,7 л на 100 км.
2. Чистий фільтр – легше дихати мотору
Повітряний фільтр – деталь копійчана, але забути про нього легко. А дарма. Забитий фільтр – це навантаження на двигун. Машина працює ніби з затисненим носом.
«Двигун тягне більше пального, бо не може вдихнути на повну», – каже майстер.
Міняти фільтр радять кожні 15–20 тисяч км.
3. Газуй м’якше – плати менше
Різкі старт і гальмування з’їдають пальне швидше, ніж здається.
«Якщо звикли витискати педаль у підлогу – бак порожніє на очах», – попереджає Кілмер.
У коментарях під його відео люди пишуть, що після переходу на спокійний стиль витрата падає навіть на старих дизелях. Один водій Jeep Grand Cherokee 2004 року стверджує, що зекономив до 2 літрів на 100 км.
4. Не вози зайве
Чим більше тягнеш – тим більше платиш.
«Зайва вага навантажує двигун», – каже механік.
У багажнику часто лежать речі, які ніхто не використовує. Прибери старий домкрат, ящик з болтами, коробку з зимовими чоботами – і авто скаже дякую.
За словами Кілмера, всі ці поради – не теорія. Їх перевірили на тисячах машин. А якщо врахувати нинішні ціни, економія може бути суттєвою – від 1 до 3 літрів на кожні 100 км.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…