Фото: Твоя МАШИНА
У Німеччині на трасах між Мюнхеном та Інгольштадтом водії все частіше звертають увагу на знак у вигляді білого кола з чорними трикутниками. Зовні він справді схожий на попередження про радіацію, але з небезпекою не має нічого спільного.
Як пише Travel Tomorrow, це маркер, створений для безпілотних авто. Таких знаків у Німеччині поки лише 13 – переважно на автобанах A9 та A93. Вони входять до державного проєкту з розвитку автономного руху. Завдяки цим орієнтирам авто з автопілотом можуть точно визначати місце на дорозі – з похибкою до кількох сантиметрів.
Тестові ділянки підібрали різні: є як рівні відрізки, так і криві, а також траси з мінливою кількістю смуг. Це дає змогу перевірити, як безпілотник реагує на різні умови.
Звичайні водії здебільшого не розуміють, навіщо ці знаки. У соцмережах їх часто плутають з попередженням про небезпеку. Деякі водії навіть зверталися до поліції, аби дізнатись, чи немає поруч загрози.
Володимир, інженер з автономних систем керування з Києва пояснює:
«Такі маркери допомагають синхронізувати позицію авто із сервером, коли навігація дає збій. Наприклад, у тунелях або при поганій погоді».
За його словами, чим більше таких тестів – тим швидше можна буде впровадити автопілоти у масове використання.
Знак поки що не має юридичної сили і не змінює правил для звичайного транспорту. Проте фахівці радять бути уважними – поява такого символу може свідчити про те, що поруч їде безпілотник, який ще вчиться «читати» дорогу.
Серед українських автомобілістів поширена думка, що автомобіль, який вже пройшов 200 000 кілометрів, доживає останні…
Від перегріву двигуна в автомобілі ніхто з водіїв не застрахований. Дана неприємність може раптово трапитись…
Тиск, який останніми роками створюється електрокарами та гібридами на дизельні авто, просто неймовірний. Однак цей…
Студенти технічного центру Audi у Некарзульмі презентували свій новий проект, що являє собою концепт GT50.…
Останнім часом українці почали скаржитися на посилення контролю на кордоні з Молдовою. Про це повідомляє…
Нове дослідження JD Power проаналізувало фірмові мобільні додатки автомобільних брендів і з’ясувало, якими з них…