В Україні, де машини часто купують із прицілом на подальший перепродаж, швидке знецінення може вдарити по кишені не гірше за ремонт двигуна. Експерти видання SUV News проаналізували статистику вивторинного ринку і звернули увагу на сім моделей, які особливо погано тримають ціну – йдеться про втрату до половини вартості вже за кілька років.
Renault Koleos виглядає пристойно – просторий, м’який на ходу, добре обладнаний. Але навіть це не рятує його від глибокого падіння в ціні. Через 3–4 роки вартість зменшується майже на 45%. Причина? Французькі кросовери в Україні не «зайшли» – покупці не довіряють ні дизайну, ні вартості обслуговування.
Подібна історія з Fiat Tipo. Машина зручна для міста, але репутація бренду й традиційні проблеми з електрикою відлякують покупців на вторинному ринку. Через 2–3 роки авто втрачає 40–45%.
Перше покоління Nissan Leaf здається логічним вибором серед електромобілів. Але реальність така: стара батарея швидко здається, запас ходу мізерний, а зарядні системи – застарілі. Через 5 років – мінус 50% і більше.
Не краща ситуація з Citroën C4 SpaceTourer. Попри місткий салон, ремонт дорогий, попит мінімальний, а на провінційних СТО часто не знають, з якого боку підійти. Через 4 роки – мінус до 50%.
Opel Grandland X теж здає позиції. Навіть попри добру керованість і сучасне обладнання, його тіньовий статус на ринку й конкуренція з корейцями роблять свою справу – мінус 40% за 3 роки.
Eclipse Cross від Mitsubishi мав би стати альтернативою RAV4, але нестандартний вигляд, слабка шумоізоляція й млява динаміка швидко знизили інтерес. Через 3–4 роки – втрата до половини ціни.
І нарешті – Peugeot 508. На папері все добре: дизельні мотори, приємне кермо. Але попит низький, ремонти дорогі, а репутація бренду кульгає. Через 3 роки авто може подешевшати на 45–50%.
Порада одна: перш ніж ставити підпис у салоні – перевірте, скільки така ж модель коштує на вторинці. Це покаже більше, ніж будь-який рекламний буклет.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…