Статті

ТОП-7 вживаних моделей, які знецінюються швидше за інших: гірша інвестиція

В Україні, де машини часто купують із прицілом на подальший перепродаж, швидке знецінення може вдарити по кишені не гірше за ремонт двигуна. Експерти видання SUV News проаналізували статистику вивторинного ринку і звернули увагу на сім моделей, які особливо погано тримають ціну – йдеться про втрату до половини вартості вже за кілька років.

Renault Koleos виглядає пристойно – просторий, м’який на ходу, добре обладнаний. Але навіть це не рятує його від глибокого падіння в ціні. Через 3–4 роки вартість зменшується майже на 45%. Причина? Французькі кросовери в Україні не «зайшли» – покупці не довіряють ні дизайну, ні вартості обслуговування.

Подібна історія з Fiat Tipo. Машина зручна для міста, але репутація бренду й традиційні проблеми з електрикою відлякують покупців на вторинному ринку. Через 2–3 роки авто втрачає 40–45%.

Перше покоління Nissan Leaf здається логічним вибором серед електромобілів. Але реальність така: стара батарея швидко здається, запас ходу мізерний, а зарядні системи – застарілі. Через 5 років – мінус 50% і більше.

Не краща ситуація з Citroën C4 SpaceTourer. Попри місткий салон, ремонт дорогий, попит мінімальний, а на провінційних СТО часто не знають, з якого боку підійти. Через 4 роки – мінус до 50%.

Opel Grandland X теж здає позиції. Навіть попри добру керованість і сучасне обладнання, його тіньовий статус на ринку й конкуренція з корейцями роблять свою справу – мінус 40% за 3 роки.

Eclipse Cross від Mitsubishi мав би стати альтернативою RAV4, але нестандартний вигляд, слабка шумоізоляція й млява динаміка швидко знизили інтерес. Через 3–4 роки – втрата до половини ціни.

І нарешті – Peugeot 508. На папері все добре: дизельні мотори, приємне кермо. Але попит низький, ремонти дорогі, а репутація бренду кульгає. Через 3 роки авто може подешевшати на 45–50%.

Порада одна: перш ніж ставити підпис у салоні – перевірте, скільки така ж модель коштує на вторинці. Це покаже більше, ніж будь-який рекламний буклет.

Recent Posts

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025

Toyota Corolla 2026 залишився без змін – і це його головна перевага

Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…

04.12.2025

Ford замінить популярний кросовер позашляховиком: подробиці

Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…

04.12.2025

Kia готує наступника Stinger: електричний фастбек з характером Porsche Taycan

Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…

04.12.2025