Фото: Твоя МАШИНА
Підвіска часто вважається “непробивною” – мовляв, їздить по 150 тисяч без клопоту. Але реальність трохи інша, попреджають експерти під час бесіди з журналістами видання «Твоя МАШИНА». За словами майстра СТО Олександра з Черкас, більшість поломок ходової – це не наслідок віку авто, а результат нехтування елементарними речами.
«Люди думають: якщо машина нормально рулиться – значить, усе в нормі. Але зношені стійки стабілізатора чи «вбиті» сайлентблоки ніхто не бачить, поки не гримне», – пояснює він.
За словами спеціаліста, головна проблема – ігнорування заміни витратних елементів. Ті ж самі колодки чи амортизатори зношуються швидше, ніж очікує водій, і при цьому «тягнуть за собою» решту системи. Наприклад, зірваний сайлентблок дає зайве навантаження на важіль, а той уже тягне за собою розвал.
Ще одна поширена помилка – їзда до сервісу лише тоді, коли «щось стукає». Між тим, у плановому ТО діагностика ходової – обов’язковий пункт.
«Я не раз ловив тріщину на пружині, яку водій не відчував місяцями. А в один момент – клац, і колесо майже лягло на арку», – розповідає майстер.
Не менш важливо – якість деталей. Автоексперт Андрій із Харкова каже:
«Підвіска – це в першу чергу безпека. Якщо ставити найдешевше з ринку, не дивуйтесь, що після кількох тисяч пробігу доведеться знову в сервіс».
Варто згадати і про стиль їзди. Різкі старти, гальмування, постійні перестроювання на швидкості – усе це пришвидшує знос підвіски, трансмісії та двигуна. Навіть коротке зіткнення з вибоїною на швидкості може закінчитися заміною амортизатора.
А ще – перевантаження. Коли авто «на пузі», пружини та стійки працюють на межі. Колодки перегріваються, а керованість стає непередбачуваною.
Сумарно – не економити на запчастинах, стежити за витратниками, перевіряти підвіску регулярно і їздити спокійно. Інакше витрати перевищать будь-яку вигоду.
Кросовери були створені як щось середнє між міським хетчбеком та класичним позашляховиком. Між тим, далеко…
Вже найближчим часом штучний інтелект може замінити цілі дизайнерські відділи провідних автомобілебудівних компаній світу. Це…
Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…
Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…
Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…
Якщо ви багато часу проводите за кермом, то періодично відчуваєте втому від поїздок. Подобний спосіб…