Статті

Як вбити підвіску за один сезон: назвали типові помилки водіїв

Підвіска часто вважається “непробивною” – мовляв, їздить по 150 тисяч без клопоту. Але реальність трохи інша, попреджають експерти під час бесіди з журналістами видання «Твоя МАШИНА». За словами майстра СТО Олександра з Черкас, більшість поломок ходової – це не наслідок віку авто, а результат нехтування елементарними речами.

«Люди думають: якщо машина нормально рулиться – значить, усе в нормі. Але зношені стійки стабілізатора чи «вбиті» сайлентблоки ніхто не бачить, поки не гримне», – пояснює він.

За словами спеціаліста, головна проблема – ігнорування заміни витратних елементів. Ті ж самі колодки чи амортизатори зношуються швидше, ніж очікує водій, і при цьому «тягнуть за собою» решту системи. Наприклад, зірваний сайлентблок дає зайве навантаження на важіль, а той уже тягне за собою розвал.

Ще одна поширена помилка – їзда до сервісу лише тоді, коли «щось стукає». Між тим, у плановому ТО діагностика ходової – обов’язковий пункт.

«Я не раз ловив тріщину на пружині, яку водій не відчував місяцями. А в один момент – клац, і колесо майже лягло на арку», – розповідає майстер.

 

Не менш важливо – якість деталей. Автоексперт Андрій із Харкова каже:

«Підвіска – це в першу чергу безпека. Якщо ставити найдешевше з ринку, не дивуйтесь, що після кількох тисяч пробігу доведеться знову в сервіс».

Варто згадати і про стиль їзди. Різкі старти, гальмування, постійні перестроювання на швидкості – усе це пришвидшує знос підвіски, трансмісії та двигуна. Навіть коротке зіткнення з вибоїною на швидкості може закінчитися заміною амортизатора.

А ще – перевантаження. Коли авто «на пузі», пружини та стійки працюють на межі. Колодки перегріваються, а керованість стає непередбачуваною.

Сумарно – не економити на запчастинах, стежити за витратниками, перевіряти підвіску регулярно і їздити спокійно. Інакше витрати перевищать будь-яку вигоду.

Recent Posts

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025