Статті

Що в машині не варто ремонтувати самому: поїздки на СТО не уникнути

Багатьом водіям знайома ситуація: щось у машині заскрипіло – і рука сама тягнеться до інструментів. Але деякі поломки не пробачають помилок. Виправляти їх без досвіду – ризиковано й дорого, пише The Sun.

У британській страховій компанії Warranty First попередили: ремонт гальм власноруч може закінчитися фатально. Один недогляд – і система не спрацює, коли буде потрібно.

«Без стенду, вакуумного обладнання і діагностики майстер просто не бачить усієї картини», – пояснює технічний експерт компанії.

Ще одна зона ризику – трансмісія. Особливо автоматична. Її структура складна, а ціна ремонту після невдалої спроби втручання може сягнути понад 80 000 грн. І тут питання не тільки в грошах – через неправильну збірку можна втратити керованість.

Лобове скло теж краще не чіпати. Сучасні авто обладнані камерами та сенсорами прямо у зоні огляду. Неправильно встановлене скло – і система автоматичного гальмування чи допомоги при паркуванні починає «глючити».

Підвіска – ще одна пастка. Заміна амортизаторів або втулок виглядає простою лише в YouTube-роликах. Але навіть незначний перекіс або неправильне затягування кріплень шкодить геометрії шасі. Потім колесо з’їдає зсередини, а машина тягне вбік.

Не варто лізти й у проводку. Електроніка сучасних авто чутлива. Один необережний рух – і без світла залишиться не тільки салон, а й блок керування двигуном.

Усе, що потребує точності, знань і професійного інструменту, краще довірити майстрам.

«Дешево – не завжди економно. Найдешевший ремонт той, який не треба переробляти», – підсумовує експерт.

Recent Posts

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025

Toyota Corolla 2026 залишився без змін – і це його головна перевага

Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…

04.12.2025

Ford замінить популярний кросовер позашляховиком: подробиці

Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…

04.12.2025

Kia готує наступника Stinger: електричний фастбек з характером Porsche Taycan

Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…

04.12.2025