Багато водіїв і досі переконані: чим менше кілометрів проїхала машина, тим краще. Але механіки бачать іншу картину, пише Express.
Невеликий пробіг – не завжди гарантія технічної справності. За словами Сари Дженкінс, технічної консультантки з My Car Reg Check, тривале стояння – гірше, ніж експлуатація. Автомобілі розраховані на рух. Якщо вони місяцями не їздять, гума розсихається, мастило густіє, а вологість руйнує електрику.
Найчастіші скарги – заклинивші гальмівні супорти, тріщини на патрубках, затуплення дроселя, волога під килимками. Все це не помітно під час короткого тест-драйву, але ремонт таких “дрібниць” може легко перевалити за 20 000–30 000 гривень.
Щоб не втрапити в халепу, експерти радять не гнатися за цифрами на одометрі. Важливо перевірити історію техобслуговування, сервісну книжку та стан вузлів. Якщо авто зберігалося просто неба – вірогідність корозії зростає в рази. Добре, коли машина регулярно запускалася і хоч трохи їздила – хоча б раз на тиждень на 15–20 хвилин.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…