Багато водіїв і досі переконані: чим менше кілометрів проїхала машина, тим краще. Але механіки бачать іншу картину, пише Express.
Невеликий пробіг – не завжди гарантія технічної справності. За словами Сари Дженкінс, технічної консультантки з My Car Reg Check, тривале стояння – гірше, ніж експлуатація. Автомобілі розраховані на рух. Якщо вони місяцями не їздять, гума розсихається, мастило густіє, а вологість руйнує електрику.
Найчастіші скарги – заклинивші гальмівні супорти, тріщини на патрубках, затуплення дроселя, волога під килимками. Все це не помітно під час короткого тест-драйву, але ремонт таких “дрібниць” може легко перевалити за 20 000–30 000 гривень.
Щоб не втрапити в халепу, експерти радять не гнатися за цифрами на одометрі. Важливо перевірити історію техобслуговування, сервісну книжку та стан вузлів. Якщо авто зберігалося просто неба – вірогідність корозії зростає в рази. Добре, коли машина регулярно запускалася і хоч трохи їздила – хоча б раз на тиждень на 15–20 хвилин.
Серед українських автомобілістів поширена думка, що автомобіль, який вже пройшов 200 000 кілометрів, доживає останні…
Від перегріву двигуна в автомобілі ніхто з водіїв не застрахований. Дана неприємність може раптово трапитись…
Тиск, який останніми роками створюється електрокарами та гібридами на дизельні авто, просто неймовірний. Однак цей…
Студенти технічного центру Audi у Некарзульмі презентували свій новий проект, що являє собою концепт GT50.…
Останнім часом українці почали скаржитися на посилення контролю на кордоні з Молдовою. Про це повідомляє…
Нове дослідження JD Power проаналізувало фірмові мобільні додатки автомобільних брендів і з’ясувало, якими з них…