Фото: Твоя МАШИНА
У спеку більшість водіїв вмикає кондиціонер ще до початку руху – й вимикає разом із двигуном. Але така звичка може обернутися дорогим ремонтом, попереджають фахівці, з якими поспілкувалась «Твоя МАШИНА».
Іван, фахівець з обсулговування автомобільних кондиціонерів з Харкова, каже, що постійно стикається з наслідками цієї помилки:
«Водій заглушив мотор, не вимкнувши кондиціонер – і пішов. А в системі залишилася волога. Через це з’являється грибок і цвіль, а через деякий час – характерний затхлий запах у салоні. Потім власник скаржиться, що навіть після чищення смердить знову».
Проблема не тільки у запаху. Через різкий перепад температур утворюється конденсат, який не встигає вийти. Частина води залишається всередині. Якщо це повторюється часто – зростає ризик корозії й виходу з ладу компресора. Ремонт такої поломки коштує від 8000 гривень і вище.
Фахівець пояснює:
«Кондиціонер слід вимикати за кілька хвилин до того, як зупинити авто. Це допомагає просушити систему. Якщо цього не зробити, з часом вона почне гнити зсередини».
Щоб не довелося витрачати гроші на дезінфекцію та заміну деталей, досить пам’ятати одне: кондиціонер має зупинятися першим – а вже потім двигун. Експерти радять вимикати кліматичну установку за 2–3 хвилини до приїзду. За цей час повітря саме просушить систему.
Серед українських автомобілістів поширена думка, що автомобіль, який вже пройшов 200 000 кілометрів, доживає останні…
Від перегріву двигуна в автомобілі ніхто з водіїв не застрахований. Дана неприємність може раптово трапитись…
Тиск, який останніми роками створюється електрокарами та гібридами на дизельні авто, просто неймовірний. Однак цей…
Студенти технічного центру Audi у Некарзульмі презентували свій новий проект, що являє собою концепт GT50.…
Останнім часом українці почали скаржитися на посилення контролю на кордоні з Молдовою. Про це повідомляє…
Нове дослідження JD Power проаналізувало фірмові мобільні додатки автомобільних брендів і з’ясувало, якими з них…