Фото: Твоя МАШИНА
Якщо на панелі загорілась лампочка «Check Engine», це не завжди привід одразу хапатися за голову. Але і їздити тижнями без з’ясування причин – ризиковано. Про це нагадують у коментарі для видання «Твоя МАШИНА» техніки з київського сервісного центру, які щомісяця приймають щонайменше два десятки машин саме з цією проблемою.
Олександр, майстер діагностики пояснює:
«У багатьох випадках індикатор спрацьовує через дрібниці – наприклад, невдало закриту кришку паливного бака або не те пальне. Але буває й гірше – відмова датчика, збої в системі запалення або проблеми з каталітичним нейтралізатором».
Увімкнений «Check Engine» означає, що електроніка авто перейшла в аварійний режим. Двигун працює за базовими налаштуваннями – ніби «на підстраховці». Через це зростає витрата бензину, падає тяга, а в гіршому випадку – починає горіти паливо там, де не слід. Це б’є по каталізатору. Якщо наповнювач перегріється – він трісне. Тоді ремонт виллється у суму від 25 000 грн.
Ще один поширений сценарій – невідповідне пальне. На окремих моделях, особливо нових, система може реагувати навіть на бензин, який у нас вважається нормальним. Перехід на інше паливо іноді вирішує ситуацію вже після двох заправок.
Висновок простий. Якщо індикатор блимає – краще зупинитись і викликати евакуатор. Якщо просто горить – їздити можна, але не довго. Максимум кілька днів. І обов’язково – до діагностики.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…