Міська їзда – це постійні затори, світлофори, ривки на старті й гальмування. Для двигуна це одне з найтяжчих навантажень, особливо коли мова про фільтрацію повітря. В таких умовах повітряний фільтр «захлинається» пилом, сажею, гаром від інших машин уже після 10–15 тисяч км. А це – половина терміну, який заявляють виробники, пише Interia.
Видання звертає увагу, що після року в місті фільтр часто схожий на ганчірку з багна. Найгірше – коли спека. Вихлопи прилипають до фільтра, і він майже не пропускає повітря. За словами експертів, двигун із таким фільтром починає «душитись» – втрачає тягу, споживає більше пального, а в деяких випадках навіть переходить у аварійний режим.
Ще одна прикмета – свист при наборі швидкості. Це звук, із яким мотор затягує повітря через забиту перегородку. Утім, проблема не лише в динаміці. Через бруд у камеру згоряння можуть потрапити частинки піску або крихти зносу гальм. Для турбодвигунів це особливо болісно – лопатки турбіни обертаються з частотою до 200 000 об/хв. Навіть дрібинка може призвести до руйнування, а це вже ремонт мінімум на кілька тисяч гривень.
Частина автовиробників рекомендує міняти фільтр раз на 30–60 тисяч км. Але ці цифри – для лабораторних умов. У місті сервісники радять орієнтуватися на 10–15 тисяч км. А при постійній їзді в центрі – оновлювати фільтр двічі на рік, навесні та восени.
Ціна нового фільтра – від кількасот гривень до кількох тисяч, залежно від типу й бренду. Робота майстра – ще гривень 300-500. Хоча більшість водіїв міняють самі. У 9 з 10 машин фільтр легко знімається – потрібен лише пилосос і 10 хвилин часу. Головне – правильно вставити, дотримавшись напрямку стрілки.
До речі, в цей же момент варто перевірити й салонний фільтр. Якщо з дефлекторів тхне або постійно пітніють вікна – він теж уже «на дні».
На українських дорогах нерідко можна зустріти автівки з проблисковими маячками. Деякі водії, побачивши їх, губляться…
В Україні на вторинному автомобільному ринку дуже популярний бюджетний сегмент. Українці охоче купують недорогі моделі,…
В Україні серед водіїв є поширена звичка піднімати на ніч двірники автомобілів. Мовляв, таким чином…
Серед українських водіїв часто зустрічаються застарілі «лайфхаки», що передаються з покоління в покоління. Деякі з…
Дискусії на тему, як часто треба міняти моторне мастило. Хтось каже, що для кращого «здоров’я»…
Кросовери були створені як щось середнє між міським хетчбеком та класичним позашляховиком. Між тим, далеко…