На багатьох заправках можна помітити ту саму помилку серед водіїв. Почувши клацання, власник авто не прибирає пістолет, а ще «доливає трохи». Ніби як прямої шкоди немає. Але насправді саме ця помилка – короткий шлях до помилки «Check engine» і солідного рахунку з СТО, попереджає Express.
Браян Рейдер, ведучий YouTube-каналу Regular Car Reviews, говорить про це прямо:
«Почув клацання – все. Натиснеш ще раз – заливаєш паливо у горловину, а не в бак».
Така дія не просто марна. Вона заважає вентиляції бака і створює тиск, якого там не має бути. Сучасні авто мають вугільні фільтри для утримання парів бензину. Якщо бензин потрапляє у цей фільтр через перелив, він перестає працювати. Це може викликати проблеми із запуском, стрибки обертів, підвищені викиди. І сигнал “Check Engine” не змусить себе чекати.
Найгірше – ремонти через це бувають зовсім не дешевими. Заміна вугільного фільтра та клапанів системи вентиляції коштує декілька тисяч гривень, залежно від авто. Усе – через кілька зайвих літрів.
Браян радить заправляти авто до автоматичного відключення й не гратися з насосом. Це простіше, дешевше і безпечніше. Але й інша крайність – постійно їздити «на лампочці» – теж не краща.
Паливний насос охолоджується саме пальним. Коли його рівень низький, насос перегрівається. У результаті авто може заглухнути прямо в дорозі або взагалі не завестися. І заміна насоса – ще один неприємний витратний пункт, який починається з 4 тисяч гривень.
Тож баланс простий: не доливати зайвого і не тягнути до останньої краплі. Як мінімум – заради власного спокою і цілісності паливної системи.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…