Якщо мотор починає «тупити» на газі, смикатися на холостому ходу і раптом зростає витрата палива – не списуйте все на вік автомобіля. Можливо, справа в нагарі. Це щільні вугільні відкладення, які накопичуються всередині двигуна – переважно через часті короткі поїздки і рідкісне прогрівання, пише Interia.
Експерти розповідають, що найчастіше проблеми з цим мають водії, які їздять по місту по 5-10 км на день. У таких моторах клапани забруднені настільки, що навіть запуск вранці ускладнюється.
Особливо вразливі сучасні бензинові двигуни з прямим уприскуванням і дизелі з EGR і фільтром DPF. Сажа осідає на впуску, порушується подача повітря, мотор працює нестабільно. У дизелів ще й з’являється чорний дим з вихлопу.
Що робити? Регулярно міняти масло і фільтри. І хоча б раз на тиждень «продувати» авто на трасі. Хоча б 20-30 км з оборотами вище середніх – цього достатньо для самоочищення.
Якщо вже запущено – рятують добавки до палива (дешево, але не завжди ефективно), промивання спецобладнанням (коштує до 5000 грн) або повний розбір двигуна. Але останнє – вже крайній захід.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…