Фото: Твоя МАШИНА
В інструкції до авто написано: мастило міняти кожні 10–15 тисяч. Але ці цифри – умовні. Вони не враховують ані заторів, ані турбіни, ані дизель з дешевої заправки. В реальності мастило втрачає свої властивості раніше, повідомляє SUV News.
Експерти кажуть, що більшість водіїв орієнтуються на пробіг, хоча давно пора перейти на інший підхід. Двигун зношують не тільки кілометри, а й хвилини роботи на холостих. В заторах авто стоїть, а мастило старіє. Тому все частіше водіям радять рахувати мотогодини. Це дає точніший орієнтир.
Мотогодинник коштує недорого. Його можна поставити самостійно – продається в автомагазинах і встановлюється за 10 хвилин.
У місті мастило втрачає властивості швидше. Через постійні зупинки, старт-стоп і низькі швидкості воно перегрівається й починає втрачати в’язкість. Ще гірша ситуація з турбомоторами – вони гарячіші й агресивніші. При неякісному паливі всередині утворюються відкладення. Їх потім важко вимити, навіть якщо залити найдорожчий очистник.
Фахівці кажуть, що для звичайного міського режиму без пробок можна чекати до 10 тисяч. Але якщо постійно стоїте в центрі чи їздите короткі відстані – краще міняти на 7–8 тисячах.
Особливо це стосується тих, хто щойно купив вживане авто й не знає, як його обслуговували до цього. У таких випадках мастило краще змінити одразу, не дивлячись на стан чи пробіг.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…