Звичка шукати акумулятор під капотом може зіграти злий жарт. Наприклад, у BMW E39 ви його там не знайдете – батарея схована праворуч у багажнику за декоративною панеллю. І це не інженерський жарт заради ускладнення життя водіям. Видання SlashGear пояснило, навіщо виробник так робить.
Експерти нагадують, що акумулятор важить у середньому 18–27 кг. Якщо його розмістити біля двигуна, передня частина перевантажується. Перенесення назад вирівнює баланс ваги, що покращує керованість, особливо у швидкісних поворотах.
Це критично для авто з класичним заднім приводом – таких, як BMW чи деякі моделі Mercedes-Benz. Але є й інша причина. Під капотом завжди гаряче. Особливо у спеку. Акумулятор швидше зношується через високу температуру. У багажнику він менше перегрівається – відповідно, довше працює.
Є ще один нюанс, який стає очевидним у тісному дворі. Якщо машину з розрядженим акумулятором припаркували «носом» до паркану, під’єднати «крокодили» під капотом буде складно. А от із батареєю в багажнику – достатньо під’їхати ззаду. При цьому більшість авто з таким розміщенням мають додаткові клеми під капотом – на випадок, якщо таки доведеться прикурювати спереду.
Тож якщо у багажнику замість запаски ви знайшли акумулятор – це не помилка. Це технічне рішення, яке працює на користь і балансу, і ресурсу, і зручності.
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…