Фото: Твоя МАШИНА
Дорожні аварії – не завжди кінець історії. Часто найгірше починається вже після того, як розбите авто зупинилось. Поспіх, шок і нестача досвіду штовхають водіїв на дії, які обертаються судовими тяганинами або серйозними витратами, повідомляє «Твоя МАШИНА».
Перший провал – це зневага до вторинної безпеки. Водій зупиняє машину прямо на дорозі, не вмикає аварійку, не ставить знак. Як наслідок – друга аварія.
«Це типовий сценарій. Часто друге зіткнення буває ще серйознішим», – пояснює автоюрист Олексій. Його клієнт на проспекті Перемоги саме так втрапив під колеса іншого авто, бо залишив машину на повороті без попереджень.
Ще одна критична помилка – відмова від огляду в медиків. Після аварії організм може не відчувати болю. Адреналін притупляє симптоми.
«Травми хребта чи внутрішні кровотечі не завжди видно одразу», – каже лікар-травматолог Сергій із Харкова. «Пізніше лікування обходиться значно дорожче».
Третій ризик – самостійне вирішення з винуватцем без страхової. Домовилися на 5 тисяч гривень, а реальний ремонт вийшов на 15. І довести щось без офіційного документа буде майже неможливо. Такі історії часто закінчуються в судах, де водій залишається з порожніми руками.
Далі – європротокол. Люди пишуть його поспіхом, не вказуючи деталі. А страхова потім відмовляє у виплаті. Бо, як каже юрист: «одна неточність – і ви залишаєтесь ні з чим».
І нарешті – автографи на документах без читання. Підписав протокол – визнав вину. А далі довести, що ви не погоджувались, майже нереально.
ДТП – це не лише саме зіткнення. Це тест на уважність, холодну голову і здоровий глузд. Інакше замість ремонту отримаєте боргову яму.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…