Фото: Твоя МАШИНА
Дехто робить це машинально – поклав долоню на важіль КПП і тримає, поки їде. Але британські фахівці з Royal Automobile Club пояснюють: така поведінка шкодить навіть тоді, коли здається безпечною. Про це пише Express.
Механізм перемикання передач – не важіль сам по собі, а вразлива вилка, яка реагує на найменший тиск. Вона відповідає за з’єднання і роз’єднання шестерень у коробці. Якщо на неї тиснути постійно, навіть мінімально – деталь стирається. Вона не розрахована на навантаження в русі, коли передача вже увімкнена.
Сергій, технік СТО із Харкова розповів виданню «Твоя МАШИНА», що йому кілька разів доводилося розбирати КПП із пошкодженими вилками. «Проблема типова для механіки, але бачив таке і в автоматах – через старі звички водіїв», – каже він.
Інструкції до сучасних авто вже містять пряме застереження – руки слід тримати на кермі, а не на важелі. У кількох моделях навіть були випадки відмови гарантії через надмірний знос елементів трансмісії, якщо в сервісному центрі фіксували причину.
Ремонт коробки передач може обійтись у 30–70 тисяч гривень – залежно від марки авто. І це не рахуючи вартості евакуатора, якщо машина зупинилась у полі.
Порада від механіка проста: «Увімкнули передачу – заберіть руку. Здається дрібницею, але ця звичка коштує дорого».
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…